Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

Kantareller

Av Annica - 30 augusti 2008 18:53

Vi har varit i skogen idag...."ovanligt va"? Det känns som om det växer mossa på mej snart=)))) iallafall så har jag haft en sån där "irritationsdagtyckeralltingärskitdag"=) har ni haft nån sån?=) Antagligen, hittade lite kantareller som jag egentligen inte tycker om, kenneth gillar dom men eftersom han inte orkar äta alla vi hittar så ger vi bort det mesta, men nu har jag hittat en paj som jag gillar som det också är skinka och purjolök i, ´den är faktiskt god=) så nu får jag väl behålla lite kantareller själv! Glömde kameran hemma!!!!!!!! Shit va arg jag blev för det också=) jaja tog kort på dom "fula" kantarellerna när vi kom hem så då lägger jag ut en bild på dom....obs det är jag som plockat dom här på bilden....dom Kenneth plockar är MYCKET mindre och så plockar han med hela skogen i påsen också så i hans är det skräpigt värre...hihihi....tur han inte läser min blogg=))))))))))))))


Gult är fult=)

 
 
Jossan

Jossan

30 augusti 2008 19:45

Haha!! jag bara skrattar när jag läser din blogg! =)
haha.. undra om vi är släkt, tänkte på alla utbrott. hehe
Hoppas pajen är god med kantareller i.. :)
Jag kan gärna ta lite kantareller om du får för dig att du inte vill ha dom kvar.. =)

Kramar till min snälla Faster från ditt kusin barn! =) hoppas kvällen gör att du blivit gladare. :)

http://josssaan88.blogg.se

 
Lena Backman

Lena Backman

30 augusti 2008 21:33

Men herregud....lyckost!! Kantareller är ju GOTT !!
Min mamma hälsar o tackar för grattiset. Hon gillade inte särskilt mycket att fylla 66 år sa hon :-) Mamma o pappa åker tillsammans med Gunnar o Gun-Britt till kusin Pascal och Joelle en vecka nu i sept, önskar jag kunde följa me....en vecka i Frankrike vore väl inte helt fel ;-)

http://www.rivervalleyrussells.com

 
Anette med flock

Anette med flock

31 augusti 2008 08:49

Men Annica kantareller som är så gott...Min karl han gillar inte svamp och jag plockar mycket hahaha så jag är oxå tvungen att ge bort...klart att det finns dagar som inget fungerar...hoppas att du hade en bättre kväll:)
Anette

http://www.activeassar.se

 
ylle

ylle

9 september 2008 14:54

Oj voj, om ni har kantareller över som ni inte vill ha kan ni GÄRNA få skicka dem till mig... De ser ju helläckra ut på bilden! Javisst är det tur ibland att gubarna inte läser bloggar ha ha ha Ylle

http://litenpudelbloggar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards