Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Frys dag

Av Annica - 24 mars 2009 15:54

Usch idag har jag frusit hela dagen! Tror jag håller på att bli sjuk....ont i kroppen och så där halvont i halsen...dessutom har jag fått en vagel som skaver i ögat en liten j-el=) Har haft en sån där rolig natt igen....eller inte...eller tidig morgon var det väl, började halv 3 att Bollnästrollet kom uppstampandes jag kliver upp slänger på mej morgonrocken och går ner för trappen....då hör jag hon smäller ner sej uppe hon skulle inte ut...suck...går upp igen och lägger mej, tjugo över 3 hör jag ett nytt ljud..mm..den svarta terroristen sätter klorna i madrassen och åker kana under sängen...bara för att Ästher låg i vägen så kunde han inte gå in till garderoben och vässa klorna där så då blev det rally under sängen istället...tröstar mej med att då slipper jag dammsuga där då idag=) jag släppte ut han och försöker sova igen...DÅ drar den andra hälften igång och SNARKAR så jag höll på att få hjärtinfarkt...fy sablar vilket oljud...knuffade(sparkade) till han flera gånger och det var tyst i små omgångar innan han körde igång igen....tror jag ska skaffa eget sovrum med hänglås och ljudisolera det=) inte konstigt om jag får vaglar i ögat=)))

terrorissten trycker in nosen i linsen=)

Nu vill jag sova så du kan gå=)

Sigge propp

Älsa ylar till kyrkklockorna hon skulle helt klart platsa i kyrkokören=)

så här sover Ästher gärna direkt på snön!

var tvungen att göra den här bilden lite större på Ästher hon ser så rolig ut=)



 
 
Carina T

Carina T

24 mars 2009 16:49

Tycker du kan trycka in en svarta Sara i truten på din andra hälft, då lär han nog sluta snarka =)
Här sover vi lääääänge på morgonen ;)

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Ville och Marie

Ville och Marie

24 mars 2009 17:27

Usch vilken natt du haft ;)
Ett ljudisolerat eget rum kanske inte är sån dum idé...

Här har vi legat och gosat hela dagen , men inte för att vi ville ;(
Hoppas det blir en bättre natt inatt..

Kram Marie och Ville

http://marno.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

24 mars 2009 17:52

hihi..vilken natt:(hoppas du får en bättre en ikväll;)häärliga bilder på myysig Ästher:D

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

24 mars 2009 20:27

Vissa delar här kunde jag ha skrivit idag, känner mig också halvissen med en massa halsont, har oxå en karl som snarkar något så in i vassen, blir heltokig på honom ibland!!

Underbar bild på Ästher

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Lena Backman

Lena Backman

24 mars 2009 20:48

Bilden på den ylande Älsa är ju jätteskojig,undrar vad det är med hundar och kyrkklockor egentligen? Vår hane Birk som vi hade tidigare gjorde likadant....kl.18.00 varje lördag när klockorna i kapellet drog igång blev han galen =)

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Tindra&Buddah

Tindra&Buddah

24 mars 2009 22:36

Härliga bilder på alla djuren *L*
Jag har haft en mindre kul snuva ett tag nu, började me magsjuka sen bara fortsatte det, nu äre bihålor som känns....så krya på dej nu och hoppas du får sova inatt!!!!

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

25 mars 2009 01:16

Oj vilken natt..katter som river,hundar som väsnas och gubbe som snarkar hi hi Men vad mycket vackra djur du har, både hundarna och katten, gubben din kan jag ju inte uttala mig om :-) Hoppas att du får sova inatt
kulan

http://www.sykulan.se

 
Anette med flock

Anette med flock

25 mars 2009 05:02

Stackars dig Annica jag vet hur det är ...och ibland hade det varit skönt med en egen säng någonstans då man fått sova ostört en hel natt:=) hoppas att du klarar dig från förkylning eller influensa...hoppas att det är bara för du inte fått sova ordentligt...iallafall krya på dig...goa bilder som alltid
Kramiz

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Therese & Atlas

25 mars 2009 07:17

Peppar, peppar så mår Atlas lite bättre nu. Han har börjat äta så smått och jag håller tummarna för att han inte ska börja kräkas igen.
Måtte han kunna få må bra i magen när han har ont på andra ställen, man tycker han är nog drabbad ändå :(
Ha det gott! Kram

 
Anneli

Anneli

25 mars 2009 07:29

Men kan inte Pablo&Wilda gå med i kyrkokören istället för räddnings tjänstens kör kanske då!!!! Tänk vilka musikaliska begåvningar som finns på Jungfrugatan..haha!

http://www.la-sirenitas.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

25 mars 2009 11:19

Ha, ha, du har du alltid full fart hos dig=) Vi kallar Gandalf åxå för terroristen.
Se nu till att ta hand om dig så du inte blir sjuk!!
Bilden på Ästher är ju hur cool som helst:)))))

http://hem.bredband.net/b581626

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards