Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Skitiga lyckliga vovvor=)

Av Annica - 18 april 2009 21:36

Idag gick vi till grustaget som vi var till i vintras! Den här gången så var det vattenpölar och lortdiken lite här o där=)....gissa om dom blev lyckliga...nackdelen är ju att det även dricks av lortvattnet! Ja iallafall så brast jag ut i gapskratt när dom sprang som värst och kommer ut bajs bruna på benen...då säger Kenneth....ja jag tycker då inte att det är nå roligt alls....DÅ skrattade jag ännu mer=)))). När vi gick tillbaka så hittade vi faktiskt ett rent vattendike så då fick dom bada av sej lorten där=)

Har även varit och tittat på 29 st perron idag...spanska vattenhundar....som hade träff här i perromeckat Smedjebacken...det är kennel La Sirenitas som ordnat den träffen, jag åkte dit för att träna på att fota dessa krullisar=) men dom fotona ska jag skicka vidare till La Sirenitas....få se om det är nån bild som duger;)

Imorrn ska Bollnäs börja skolan...hon och jag ska gå allmänlydnad, ska bli kul=)

ren än så länge=)

tjohoo vad kul

fullfart som vanligt

nu börjar pälsa bli lite brun på benen

mm såå gött

nice brud=))

fräschingar

kapplöpning


 
 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

18 april 2009 22:13

Jag skrattar oftast åt Stellas härlig bad, kan inget annat, hon gör ju likadant varje gång!!

Härliga bilder på skitiga hundar :-)

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

18 april 2009 23:42

Kul att se att det är full rulle igen. Skitiga hundar är friska hundar
kulan

http://www.sykulan.se

 
Sussi

Sussi

18 april 2009 23:58

hihi ja do såg verkligen överlyckliga ut..
Tur att ni hade lite rent vatten på hemvägen för det är inte kul att få in dom när dom är så där skitiga :)

Trevlig helg

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena Backman

Lena Backman

19 april 2009 08:19

Sickna söta lortgrisar =)
Lycka till på kursen, bollnäs kommer att charma alla =)

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Anette med flock

Anette med flock

19 april 2009 08:36

Ni kommer att göra succé på er kurs...Trollungen är ju världens charmigaste:) jag förstår att du skrattade när lortgrisarna kom rusande...dom luktade väl inte så värst kanske hehehe...

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Therese & Atlas

19 april 2009 08:58

Ja, det är med hundar precis som med ungar. Dom lortigaste har roligast!!!
Dom ser verkligen ut att ha skoj i grustaget. Här hemma i skogen ska dom ha en jätte orienterar tävling, så man får väl passa sig så man inte blir över sprungen ;)
Ha det gott! Kram

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

19 april 2009 10:24

lortiga vovvar e lyckliga vovvar..;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards