Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Dammtorpet

Av Annica - 18 augusti 2009 19:12

Kom på att jag ska lägga in lite före o efter bilder från torpet! Det är låååångt ifrån färdigt men det är ju beboeligt iaf=)

jag kallade det för kråkslottet från början

tänk att man kan bli så förälskad i ett ställe som ser ut så här

i min fantasi hade jag redan hängt upp gardinerna..och jag visste inte ens om det var till salu=)

köket som det såg ut..hade en annan kamera så bilden är lite mörk

fyyy så det såg ut

rummet

dasset var verkligen ingen höjdare=) Kenneth hulkade bara han såg det=)

lagårn var så dålig så den fick räddningstjänsten bränna ner..lägger in dom bilderna senare

Älsa var jättenyfiken och ville in och kolla

Kenneth gjorde en veranda..blev jättebra

baksidan...altanen tar fart

köket är en aning fräschare nu=)

köket igen

vi har vardagsrummet som sovrum..och jag har ingenting på väggarna än..men det kommer=)

Men som sagt det är långt ifrån färdigt men vi tar det i den takt vi har lust med....ett tag kunde jag spy bara jág hörde ordet torp=) då hade vi gjort för mycket på ett kort tag...men nu trivs jag ypperligt däruppe=)


 
 
Ingen bild

syster yster

18 augusti 2009 20:08

Gud va fort man glömmer ... Ni har gjort så fiint:-))

 
Lena Backman

Lena Backman

18 augusti 2009 20:16

Ja jädrar vilken skillnad det blir...jättefint alltså, man tror inte det är samma hus!

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Maria

Maria

18 augusti 2009 20:19

Vilket jobb ni verkligen har lagt ner. Jag tror att jag skulle ha backat vid första blicken. Vi har ju vårat projekt med stugan kvar. Men nu ser man ju hur fint det kan bli.

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

18 augusti 2009 20:28

Det är otroligt vad fint ni gjort, förstår att ni trivs där =)
Gud va roligt att se hur ni grejat med allting!
Hur är det med Älsa nu då, är det bättre? Kram

http://www.atlas.blogg.se

 
Marie o Urkho

Marie o Urkho

18 augusti 2009 22:10

Håller med alla förgående talare. Ni har gjort det SÅ fint. Förstår att ni trivs och kan mysa där. Finns inget bättre än lugn och ro. =)
Roligt att se allt jobb ni gjort.

Kramar

http://www.horby.nu/ahlman

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

18 augusti 2009 22:13

Helt otroligt vilket jobb ni lagt ner! Förstår att ni trivs där! Jag tycker om när det är sådär rent utan en massa grejer på väggarna så mig stör det då inte att du inte fått upp nåt än=) Det är så vilsamt utan för mycket.
Kramis!

http://zelda.bloggagratis.se

 
Anette med flock

Anette med flock

19 augusti 2009 07:20

jag bara säger WOW vilken skillnad och vilket jobb ni lagt ner ...ser ju sååå otroligt mysigt ut nu...fast jag har ju oxå lite förkärlek för gamla hus:=) förstår att ni åker dit så ofta ni kan...

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

malte o snoki me matte

19 augusti 2009 15:56

å va roligt o höra att älsa pälsa mår bättre!!
himlars va duktiga ni varit o gjort torpet så fint så fint! otroligt!!!

 
Ingen bild

Kusinbarn Josefine :D

20 augusti 2009 15:17

Jätte fint!! =)

 
Kristin

Kristin

24 augusti 2009 18:46

Hittade hit via "svartängel"! Har tittat in förrut också men aldrig lämnat kommentar! Har själv en leonberger! Som ger oss många skratt!! Hoppas Älsa blir bra, har inte läst hela historien om henne!
Och vilket torp!! Gud vad roligt, älskar inredning och hundar mina stora intressen!!

http://pipps.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards