Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Julen varar ända till påska;)

Av Annica - 24 mars 2011 16:51

Ja det kunde man ju tro här iallafall. I min utegran så har jag haft julgranskulor ända tills igår...ja det blev ju så mycket snö så när det var dags att ta bort både belysning o kulor så hade jag ingen lust att pulsa dit o ta ur det. Men igår så såg jag att det inte var så mycket snö kvar så nu hade jag inget att skylla på....dom var röda från början men nu har hälften tappat färgen o är snyggt silvriga  belysningen måste tyvärr sitta kvar ett tag för den har frusit fast i backen men jag har den inte tänd..det lovar jag!

den fina granen som vi knöt fast denna gång


Bollnäsa lipar som vanligt




ojdå...Älsa rullade in BollnäsTrollet i syrenbusken  

hon blev allt lite sur



ööö husse sluta se på tv...

vi kan väl göra nåt kul istället...

snäääällaaaa.....

                                      

 
 
Annesofie

Annesofie

24 mars 2011 17:56

Fick loss min julgransbelysning ur isen i förrgår. Men nu har vi barmark.

http://www.sofielundilerdala.se

 
Rådom

Rådom

24 mars 2011 18:15

Blev lite orolig ett tag att det skulle ta veckvis innan du skulle uppdatera igen;)
Hihi, vår lilla pyttegran står åxå kvar med ljusen i för den sitter fast men vi har inga kulor i :)
Underbara bilder som vanligt=)
Men hur mycket päls ska ni få inomhus när dessa två pälsisar börjar fälla??? :O
Kramis!

http://vattenunden.wordpress.com

 
Rudi

Rudi

24 mars 2011 21:28

Åh, nu blev jag avundsjuk på all er snö. Min försvinner störtfort nu. Jag vill snörulla igen!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Rådom igen=)

24 mars 2011 21:50

Håller med dig! Hade ingen aning om alla fula miner innan man sett dem på foto :)

 
ki

ki

25 mars 2011 07:15

Hej och hå,lika som här,belysningen kvar i backen,vad smutsigt det ser ut,ute nu tycker jag,grus snö..NU ser vi fram emot våren ju! Hoppas ni har det bra! kramar

http://www.edsbytjejerna.n.nu

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

25 mars 2011 10:49

Och jag som trodde att jag var den som pyntade mest. Men nu ser man ju att man ligger i lä. Har då aldrig haft pumlor i min gran ute. Ska nog testa det till jul, kanske grannarna ler lite grann (dom är sura som citroner). Hoppas ni får en mysig helg

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
AnneSofie

AnneSofie

25 mars 2011 13:04

Jo, efter min steloperation gav jag mig fasen på att jag aldrig skulle få ont i ryggen på grund utav att jag inte tränar.
Jag är ju ingen atlet men jag håller mig rörlig. Det tror jag är det viktigaste.
Tränar ju inte på gym för det tycker jag är för dyrt och för bökigt.
Har köpt två böcker som ger bra beskrivning på hur man kan träna lika bra hemma.
Det gäller ju bara att ha karaktär men det gäller ju ALL TRÄNING och som du vet "sluta röka" eller snusa.
Ha en bra helg!

http://www.sofielundilerdala.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards