Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Vurpa

Av Annica - 20 februari 2012 17:37

ja jäklars vilken vurpa jag gjorde idag när vi kom hem från jobbet, hade mina superhala graningekängor...klev väl på som vanligt och sen... (trumvirvel) armarna vevar på som en värsta väderkvarn och jag TROR att (haha) detta fixar jag..men .... den smällen borde gjort utslag på richterskalan   ....men har en sån jäklars tur att det enda som händer är att jag slår i armbågen men får inte ont i den utan bara i arm muskeln..är väl för att jag har så stora muskler   när jag sitter där lätt halvchockad så får jag snabbt som attan sällskap..eller rättare sagt blir anfallen...meeen såå kul ligger du här, poff.. Älsa rätar ut höger labben rätt i bröstet och skäller på mej och BollnäsTrollet trampar rätt över mej  så jag inser att det inte hjälper att säga att jag har ont i armen då jag ser att dom skrattar åt mej  så jag kravlar mej upp så fort jag kan ..men förstår dom....kan inte hjälpa att bland det roligaste som finns att se är väl när nån ANNAN snubblar  

så här skrattade Älsan åt mej 

eller det var nog så att hon gapade stoort för jag kastade godis  tycker man kan ana att hon är lite sugen va?

gapa stooort...

kom till mej lilla godis

yes jag tar den  

men nästa är min sa BollnäsTrollet

gäller att hålla balansen...

för om jag står här och gapar så måste det ju trilla in i min mun..amen..

sen måste man tok springa så inga kalorier fastnar

 

spring du sa Älsan...

tjohooo spring spring spring

knas Troll tycker Älsan

köpte en sån där bollkastare med boll...kanon för en annan som inte kan kasta längre än näsan räcker 

men bollarna "gick" sönder på tre röda sekunder??

ööö kolla matte den är trasig..nänä det var inte jag som tuggade frenetiskt på den...jag tror det var Älsan  

skyll inte på mej....

men Bollnäs...sluta stirra på min tunga säger Älsan

nämen helt normala på bild

ett mycket varmt BollnäsTroll svalkar sej....

och hon ser ju helt normal ut...

japp jag är ett normalt BollnäsTroll från Bollnäsland 

snyggaste BollnäsTrollet som finns

och man får aldrig glömma att stretcha...

aldrig nånsin 


                   

        

         

     

              

     



  


         

   

 
 
Kristin, Harras & Plura

Kristin, Harras & Plura

20 februari 2012 18:21

Hahaha vilka goa pälstroll du har!! Härliga blder som vanligt!! Tycker vi ska försöka sammanstråla hos Ann-Marie någon gång. Så jag får träffa Tokan!!

http://www.pippsan.blogspot.com

 
Lena Backman

Lena Backman

20 februari 2012 19:06

Suveräna bilder som vanligt :)

http://brindberg.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

20 februari 2012 19:16

Men usch stackars dig som drattade i backen :( Och sen få tjejerna över sig som tror att matten leker med dom ;)

Mycke häftiga bilder som vanligt :) men hur hinner du både kasta godis och hinna fota när dom hoppar och tar det....Det måste ju vara helt omöjligt tycker jag.

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Rudi

Rudi

20 februari 2012 22:19

Hehehehee, jag äääääälskar när matten druttar på ändan! Visst är det hur kul som helst att hoppa lite på mattar som ändå ligger ner och sprattlar?

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Edith

Edith

21 februari 2012 11:15

Vilken tur att matten inte slog sig värre. Men det är faktiskt kul att trampa på en matte som ligger ... även om det låter konstigt. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Malin

Malin

21 februari 2012 15:55

Ber så hemskt mkt om ursäkt men jag kunde inte hålla mig för skratt när jag läser att du blev påhoppad av dina lurvar ;D hahaha!!!
Kanon fina bilder du bjuder på , som alltid!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Marrón

Marrón

22 februari 2012 07:28

Fattar precis! Det är skitkul när matte eller hussar ligger på marken eller golvet!

http://www.sofielundilerdala.se

 
Lillan

Lillan

22 februari 2012 10:00

Oj, oj! Vurpor är inte att leka med, då kan man knäcka till sig rejält :( Hoppas det inte kommer nåt surt efter.
Bollkastare! Smart grej:) Jag är åxå helt kass på att kasta :/

http://vattenhunden.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards