Älsa & Ästher

Alla inlägg under juli 2013

Av Annica - 5 juli 2013 19:51

Ja det måste vara det...KNOTTEN   Förra helgen trodde jag att jag på riktigt skulle hamna på nåt ställe som har tvångströja så jag inte skulle riva sönder mej efter att ha fått 700 miljoner knott bett! Tom så dom kröp på insidan av ögonlocket jamen nåt så vidrigt. Jag är fortfarande bucklig på armarna och halvt sönder riven, i huvudet känns det som jag fått utväxter, kanske samvetet som är på väg ut där?   Myggen är också dryga men dom kan man iaf se och slå ihjäl...och bromsarna kan driva mej till vansinne, surrar 0,5 cm ovanför huvudet och varenda gång man tror att nu jä.... så har den satt sej på huvudet och så dammar jag till men själv så jag ser stjärnor och planeter men inte fasiken träffade jag den idioten. Tillbakas till dom vidriga knotten då, ja det optimala skulle väl vara att sätta brottslingar som vägrar erkänna i ett rum med knott...låt dom sitta ett tag så erkänner dom nog ganska omgående  men risken kanske finns att dom erkänner nåt dom inte gjort för att slippa ut ur rummet? Ja så det kanske inte är nån bra idé  

 

sovrummet i torpet är klart och Ästher hälsar att sängen är heelt okej  

 

Älsa diggar soffan hon för den tar hon sej upp i alldeles själv...kan säga att dammsugarn går varm..tygsoffa o pälshund...äsch skitsamma  

 

Älsa chillar....

 

tyckte inte leonbergern va nån bra idé

 

aaanfall

 


 

men...

 

efter detta tokbuset och Älsas landning på vänster fram blev hon halt  

 

säkert därför hon räcker ut tungan åt Bollnäsa...men nu ser jag ingen hälta men får ta det lungt några dagar

 

ta det lugnt är inget roligt ord säger Bollnäsa som vill busa med Älsan

       

Har åter igen försökt mej på att sola....

 

suck................................

   


 


 


     


 


 

Älsas vatten agilitytunnel är ju bara så kul

 

fick frågan igår om Ästher BollnäsTroll är gammal....bara för att hon är grå på nosen  har lust att säga men skit på er   

 

min grå näsa är ju bara bäst  

 


     


 





     

  



      


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards