Älsa & Ästher

Alla inlägg den 11 april 2016

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av.

I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk att prata med

 

Inte alla leonberger som kan dansa men det kan Sakura   

 

RoseMarie och Pennie

 


 

Så synd men kvaliten på bilderna får jag aldrig till i detta sken

 

Sakura

 

Lena och Ester

 

Yvonne och Trulsa

 

Mia och Maja

 

Birgitta och Zinba

 

Fanny

 

Liisa med Fanny, Bosse med Zinba och Sakura närmast kameran

 

Trulsa slappnar av

 

Pyreneisk Mastiff...så fin

 

En Grand Danois som spexade lite

 

Och sen måste jag väl skriva några rader om mina vovvor

Älsa har fått rinniga ögon igen, så nu kör jag intensivt med smörjande droppar och tvättar ögonen tills på fredag då ögonveterinären ska ringa till mig

Hon är pigg och glad men vill inte så långt på promenaderna så hon och jag går bara i sakta mak och luktar på blommorna och sen märks det direkt det blir varmt på dagarna då blir det jobbigare

 


   

Gamla bilder för tack och lov har vi ingen snö kvar...jag låg i slänten och skulle fota....

 

Det tyckte hon var skoj för då kunde hon spotta snö på mig   




Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards