Älsa & Ästher

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Annica - 9 juli 2008 10:55

Ja jag tror faktiskt Ästher är en bokstavshund...hela alfabetet=) nej då hon är otroligt rolig och dom senaste dagarna har hon nog blivit "lite" lugnare! Hon är så tokrolig att man skrattar i ett åt hennes upptåg, en dag när jag kom in från altan blev jag mäkta förvånad....jag har ingen matta i rummet men nu hade jag det!! Först blev jag fundersam om jag hade lagt på en matta där?? Men det hade jag ju inte det hade Ästher fixat alldeles själv, hon hade dragit in den i rummet från köket, hon tyckte väl den passade bättre där=) Älsa är så snäll mot henne, bara ibland som hon säger till och det fattar Ästher på en gång och slutar, önskar ibland att jag också kunde låta som Älsa=). Vi har ju stora hästar som går på baksidan av vårt hus, dom tycker Ästher är lite märkliga varelser, hon sitter på håll och fnyser åt dom, det låter så skoj, men går jag dit och lockar på henne följer hon glatt med, nu ska vi åka till vårat torp och greja lite då passar vi på att lufsa i skogen också det är så skoj tycker båda vovvorna, och det är en liten en som blir så skönt trött då=)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards