Älsa & Ästher

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Annica - 5 augusti 2010 16:39

Var till veterinären på återbesök med Bollnäsas öron och det var lite bättre men inte bra så vi ska fortsätta droppa ett tag till, vet nämnde att det kan vara nåt allergiskt..hoppas inte! Känner mej som den elaka tanten när jag ska droppa....jag kan inte ta fram flaskan när hon ser för då sticker hon och gömmer sej...hon hatar det verkligen!

På måndag börjar vi jobba igen....samma undran varje år...vart tog den här semestern o sommaren vägen..poff....bara såååå fort går det! Hoppas vi får en fin höst sen också innan snön vräker ner..undrar om det kommer lika mycket som förra vintern, ja snö vill jag ha men inte den där förbaskade kylan  

Igår och i morse hade jag skott träning på vovvorna...det ligger en skjutbana inte så långt fågelvägen från torpet så det hörs bra när dom skjuter, nu gör dom ju inte det så ofta som tur är ,men förut har Älsa börjat pipa direkt men inte en gång hon visade att hon brydde sej nu  en sak som helt plötsligt hänt är...tattaraaaa..   BollnäsTrollet har börjat sova heeeeeela nätterna denna vecka och sover till kl 8 på morgnarna  ja hon kan komma och pussas lite men lägger sej igen....det tog ju bara drygt 2,5 år   måtte det hålla i sej  

på väg ut på en cykeltur..

måste bara berömma mej själv..."snyggt fotat" ser ut som Älsa har en mössa på huvudet...det är en systempåse som jag har på cykelsadeln  

BollnäsTrollet reda för en tur

en liten paus

näpp....jag kommer inte in jag såg "öron"flaskan

okej jag kommer lite närmare så jag ser vad matte gör

nääähäää jag har INTE snott tofflan...den hoppade in i min mun

 delar på en pinne

wihooo...fullfart

sen ville Älsa vara manekäng när vi hittade en gammal ful Foppa T-shirt

Älsa blev sååå trött av manekängandet

                                

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards