Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Ja just ja

Av Annica - 17 mars 2011 17:29

skulle hade jag tänkt att försöka hålla bloggen uppdaterad...men det gick visst inte nåt vidare  vet ju inte vad jag ska skriva om.....börjar bli gammal o gaggig...kan ju iallafall berätta att jag "fjantat" mej och köpt en ny mascara   den gamla var MYCKET gammal....jag brukar bara ha lite kajal....ja jag lever nog kvar lite i mitt 80-tal.....iallafall så för några veckor sen skulle jag kolla "läget" på min gamla...jaa mycket gamla mascara....jag lovar om jag så spottat rejält på den så hade det inte funkat....den var död! Var in på konsum och köpte en ny...när jag stog där o valde så blev jag snål....dom var ju dyra ju  sen var jag på party i helgen och skulle ha mascaran på mej....förstog direkt varför den var billigast....det syndes inte att jag målat mej. Förrns i morse när jag kom på att jag skulle prova igen....målade o målade...såg ingenting.....sen nös jag...aaaaattjooo........då syndes det  jag smällde ihop ögonen...och var svart långt ner på kinden....kan meddela att det var jättesvårt att få bort  det....det såg ut som typ när man sovit hos en "kompis" då på 80-talet och "glömt" att tvätta sej innan man gick hem..kolsvart under ögonen o k**** ruffs i håret  näää jag skojar bara  



neeeej snälla Älsan...inte rulla i fisk renset.....

rullirullirull....

kom ihåg Älsan att du ÄR husses vovva

öööö vafför då....

upp o kolla läget...

på vad den nu heter...tobbes häll?...

Thorbjörns kanske?...ja jag kommer inte ihåg....han kastade mot kyrk-klockorna o  missade iaf  

nähäää....

det är inte alls jobbigt att ta sej upp...

eller ...nja...lite....

pust pust.....

sitt o ligg stanna kvar...

hihihiiii hiiit.....snyggon

Älsan försöker tala om för husse att hon faktiskt vill gå ut på promenad...bara det att hon tog mina tofflor                                                 

 
 
AnneSofie

AnneSofie

17 mars 2011 19:14

Nääe, varför ska man ligga kvar????

http://www.sofielundilerdala.se

 
Rudi

Rudi

17 mars 2011 19:46

Men , tjejer, ni ser ju rent läskiga ut i ansiktena när ni springer i motvind så där! Och Älsan, ta en grövre känga nästa gång du vill gå ut. Dels är det mer praktiskt i snön , dels kanske din husse klär bättre i såna.

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

17 mars 2011 20:02

Undrar om det är som hos mig med måladet. Våran dotter påtalade om att jag nog måste köpa mig en ny. Den jag hade vaqr från 1993 då vi gifte oss;D Vilka härliga bilder på tjejerna som vanligt

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Ninna med älskade vovvar på Landgold

Ninna med älskade vovvar på Landgold

17 mars 2011 22:08

UNDERBARA KORT!!!!!
Helt underbart!!!
Kram Ninna med vovvar

http://www.landgold.nu

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

17 mars 2011 22:39

He he. jag skulle vilja se hussen i röda foppatofflor och matten i konsummascara :-)tur att ni är så jäkla snygga tjejer!!
Vi är oxå jättedåliga påatt blogga ;-(

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Wille

Wille

18 mars 2011 13:29

Jamen Älsa och Ästher ni ser ju faktiskt livsfarliga ut på den där bilden i motvind. Ua men som tur är är ni snälla !
Nåväl tur att matten er i alla fall skriver ibland, dte duger dte med. Jag är mest nyfiken på vad ni gör om dagarna så jag kikar in då och då !
Matte har också varit lite slö med bloggandet, ibland går det flera dagar innan hon skriver, och ibland skriver hon flera ggr per dag eller varje dag. Det går upp och ner. Hon håller också på att vårstäda !

http://willebus.bloggagratis.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

18 mars 2011 18:39

Hahah! Du är så tokig Annika, jag blev så full i skratt när jag läste :-)
Bilden på snyggona är hur bra som helst! Kram och trevlig helg!

http://www.atlas.blogg.se

 
Lillan

Lillan

18 mars 2011 21:34

HAHAHA! Kan se dig framför mig i k***-rufs och mascara på kinderna! HAHAHA!!!
Och sen dessa miner på tjejerna! Vilka normala hundar de har! sa Jörgen när jag visade honom bilden. Hahaha, tack för ett riktigt gott skratt=)

http://vattenhunden.wordpress.com

 
Carolin och Malte

Carolin och Malte

21 mars 2011 08:53

Åh Älsa är så fin! Jag hoppas jag får träffa på en Landseer på riktigt en vacker dag :-)

http://maltesdagar.bloggplatsen.se

 
AnneSofie

AnneSofie

23 mars 2011 13:01

Ååå, en ny logga.

http://www.sofielundilerdala.se

 
Edith

Edith

24 mars 2011 07:58

Äsch mascara är väl ingenting att ha ... tycker jag i alla fall som redan har svarta ögonfransar. Obs det är jag Edith som skriver ... inte matte. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards