Älsa & Ästher

Alla inlägg den 25 februari 2011

pga

Av Annica - 25 februari 2011 18:07

att det varit sååå i.n.i.h-vete kallt så fick jag plötsligt lust!!! Att rensa ur data/kattrummet................suck....dubbel suck....varför...varför??? Gör hon på detta vis??? Jaaa "hon" är ju jag.....fiii f*n....samlare....eller skräpsamlare är ett mycket bra ord.....meen nu nuuu är s.k.i.t.e.n borta  och a.l.d.r.i.g m.e.r....ska jag göra så(har jag sagt förut å) nää men nuu är jag ju vuxen...har slutat rökt( 1 år sen i mars) ska gifta mej mm....  OCH har slutat vräka i mej godis o chips o onödigt....men i morrn ska jag fira att jag inte ätit gott på 5!!!!!! veckor med att köpa ostkrokar  om jag nu är sugen vill säga  


känsliga tittare varnas...


blev en bil last till tippen

haaallåååå....

haaallååå..ekar nästan nu   och den stooora hunddynan på bordet...jaa där sover kattastrofen Sigge  så den får vara kvar

och när jag rensade såå snuttade Älsa...

och Bollnäsa hade myror i brallan(här tappade Älsan sin snutt)

Bollnäsa stal min fina stora Bukowski nalle som hon VET att hon inte får ge stryk  

jag bytte den mot hennes nalle....

men av blickarna att döma så "tror" jag att hon hellre ville ha mina fina nallar...men det kan hon glööööömmaaaaa                               

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards