Älsa & Ästher

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Annica - 1 juli 2012 18:08

ja bara denna vecka kvar sen är det semester! Visserligen måste jag jobba lite då o då ändå då jag inte har nån som kan jobba för mej, mm ganska dumt om man tänker efter men så är det  

Det närmar sej Barcelona resan också....oj vad kul det ska bli!!!! 5 dagar i Barcelona  ....kan hända att hemresan tar liiiite längre tid då jag lovat Carina T att vi ska bila hem ifall hon fått nog av flygresan när vi åker dit    kan nog bli kul det med  

I morgon är det återbesök med Älsan på Strömsholm, hoppashoppashoppas ALLT är bra.....tänk om trombocyterna är bra så vi får sänka kortisonet igen!!!! Hoppashoppashoppas.....och hoppas det nu inte är nåt mer med urinvägarna....sist hade hon ju blod o proteiner i urinet .....nu har hon ätit tranbärstabletter i 3 veckor så jag hoppas dom har gjort nån nytta! Ästher BollnäsTroll får stanna hemma hos min syster yster så slipper hon vänta i bilen...TACK snälla du är världens bästa  

blir mycket BollnäsTroll bilder i detta inlägg....

liite crazy ser hon allt ut  

  




jag gick o gömde en "grej" i tron att bara BollnäsTrollet skulle vilja leta på den....

hahahaaa kolla vem som tog täten

  

ja jag skulle filma lite....ber om ursäkt för här är jag skitdålig....filma är liksom inte min grej  hoppas ni inte blir sjösjuka och stäng öronen när jag pratar när Bollnäsa springer över grönsakslandet....och nej jag kan inte hålla mej för att fnissa sen......därför Älsan börjar skälla  


åååå hon luktade på blommorna..................

inte äta på dom!!!!!!!!!!!

nänä det gjorde jag inte  

Älsan leker cirkus  

            
                      

     

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards