Älsa & Ästher

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Annica - 12 april 2013 07:59

tog en promenad runt jobbet igår då jag fick fin främmande, när vi var på väg in blev jag så glad då jag äntligen såg en tussilago  

 

men det var ju öronproppar som nån "glömt" neej det var inte mina  

 

dom finaste bilderna man kan få är på barn och djur anser jag  

 

                                                             

 

BollnäsTrollet o Jack har lite av samma energi  

 

heeeej sa Jack till Ästher....

 

men släpp ut mej tycker Märta Maräng

 

Svanströms nästa Chef?

 

ska man va chef måste man fixa till brallorna

 

här väntar vi på denna dära andra vovvan

 

Smeagol?   

 


 


 

undrar om jag ska.....

 

men näää låt Märta njuta

 

nähä hon kan inte låta bli

 

Märta blir arg och skriker    "skit troll"

 

  

 


 


 


 


 


 

vad mycket snö det var vid torpet förra helgen

 

få se om det sjunkit undan nåt

 


 

samtidigt är det rätt skönt med snön istället för grus o lera, och vilken jävulusisk snusklukt det är från marken i år, trodde själv här om dagen att jag trampat i nåt snusk, men det var från marken..bläää

 


 

här var hon helt galen, tror hon letade sork

 

sökte o sökte

 


 

fick inget napp tack o lov

 

och så blev jag mösslös igen....typiskt Älsa att bara segla förbi och dra av mej den

 

kast med ful mösstofs

 

och sen kan man se helt oskyldig ut trots att man ertappats med fingrarna i kakburken  

     


 

ajabaja Bollnäs inte röra skylten

 

okej sa hon   

 

men ångrade sej

 

åh så roligt det kan vara med en skylt man ärligt stulit

 

wihoooo....

 


 

men sen fick hon ställa tillbaka den innan den gick sönder  

 

  

 


 


 

ser ni så road Älsa är....suck...

 

vänta på oss

 


 


 


 




    


    




Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards