Älsa & Ästher

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Annica - 19 juni 2013 07:08

Ja nu har jag anmält mina hundar till utställning   eller näää jag skoja bara så nu kan ni andas ut. Men det vore lite roligt att "glida" in bland alla välpälsade välputsade hundar med mina halvnakna "skit" vovvor   

 

  

 


 


 


 


 

tyvärr så har fästingarna vaknat till liv efter senaste regnvändan

 

så sist vi var i detta "vattenland" så var det ett fasligt plockande på krypande små   

 

som vanligt lyckas hon skrynkla ihop läppen lilla bruna trollet, ja båda är ju iof bruna på denna bild

 


 


 


 

före promenad

 

efter..men det ser ju inte så farligt ut ändå , luktar lite bara....så det blev duschen

 


 


 


 


 


 

letar antagligen sork..blääää men jag är såå glad att hon inte hittar nån

 


 


 


 


 

det rör sej i buskaget

 

ja det är så klart Bollnäsa

 


 


 


 

alapapapapa osv   

 

  

 


  

La-Sirenitas Aquarius "Nicke"blev svensk utställnings champion i Avesta i lördags STORT GRATTIS  

 

Yatzy

 

Alvin

 

den här flatten hjälpte sin matte att hålla i en kasse med en sko  

 

söta Smulan, så go och glad tjej

 

Ziiri.. såå fin

 

finns en del hundar som fullkomligt älskar utställning...glada Betty med matte Åsa  

 

Rocky om jag inte har fel..

tog alldeles för lite foton, hade fullt upp att springa mellan ringarna då alla startade samtidigt som jag skulle se, så typiskt!

på väg hem från torpet så var rådjuren alldeles bredvid vägen, jag vevade ner rutan och fotade....  

 

då hoppade bilen helt plötsligt i sidled då Bollnäsa fick se dom, så då la dom benen på ryggen  







Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards