Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Inget särskilt

Av Annica - 24 november 2010 13:33

Förstår inte hur en del kan vara såå duktiga och blogga var eviga dag  jag har aldrig nåt nytt att skriva om, samma gamla fotspår varenda dag känns det som!

Joo en sak kan jag tala om iallafall....jag o BollnäsTrollet ska börja på kurs...en allmänlydnadskurs, vi har ju gått en sån förut...meen då tyckte Bollnäsa inte alls att det var kul...eller kul o kul hon struntade helt enkelt i den då.....jag hoppas hon mognat liiiite mer nu  jag tycker iallafall att det ska kul  


en dag när det snöade som sjutton o vi skulle till skogen så satte jag på Bollnäsa ett täcke  

gnuggelignugg....

hon lugnar sej efter ett tag och då märker hon inte att hon har det på sej


vovvorna blir lika förvånade varje gång dom kommer hit o rotvältan är full med godis

man kanske skulle vara smart som dessa o flytta till värmen

upp o...

ner

o upp o...

ner

mest hela tiden  

godis let igen

hm.....det sitter en godis högre upp

jag trodde aldrig att Älsa skulle ta den...

Bollnäs har fått syn på en godis och ska precis ta den...

Dåå kommer "storpotäten" o äter upp den  





kör lite inkallning...kolla stilen...

hon är såå ivrig



zzzzz.....

fina flickorna på jobbet

Bollnäs kollar OM det finns nåt att sno från skrivbordet                                                   
          

                    

 
 
Värmland

Värmland

24 november 2010 15:20

Ja inte är det lätt att komma på nåt nytt att blogga om hela tiden, jag har total idétorka just nu :(
Tycker att Ninja och Bollnäsan har nåt gemensamt, upp å ner, ner å upp;)
Ja, det är Backontrack-skyddet Zelda har på promenadfotona hon har haltat lite igen:(

http://vattenhunden.wordpress.com

 
Maria

Maria

24 november 2010 15:22

Ja här lider man också av värsta bloggtorkan. Förkyld av bara den, orken finns inte överhuvudtaget känns det som. Men det är bara att bita ihop som den stålkvinnan man är. Ha det så bra:D

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Britta

Britta

24 november 2010 17:32

Du är duktig på att Blogga Annica :)
Själv har jag tappat sugen, och när man ska behöva försvara sig när man gjort något :(

Till Borlänge ska jag på någotvis helt klart för där ifrån vill jag ha en Hederschampion Lotus med mej hem ;)
Japp vi har fått ganska mycket snö YIPPI och
jag har börjat att Jula lite ;) men det tar emot även att älskar detta med jul, men sånt är det ibland...
Hoppas vi ses i Borlänge!
Njaa lite korkat var det av mej att tanka Blyfri 95.... ;)
Kram och Puss till Vovvarna

http://www.englas.se

 
Rudi

Rudi

24 november 2010 17:46

Vilka attans snygga rockar ni har , tjejer! Godis i en rotvälta, det har jag aldrig hittat. Men jag har aldrig kollat heller. Ska jag göra! Jaså, ni jobbar också på kontor sr jag, precis som jag när dom behöver en vikarie på Tigers jobb. Det är kul. Eller hur?

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

24 november 2010 19:24

Nej du inte är det så lätt hitta på vad man ska blogga om alltid :( Tyvärr så händer det ju inte alltid så mycke, fast det är väl vardagliga saker som man skriver om.

Vad kul att du och Bollnäs Trollet ska gå en kurs :) Är den utom eller inomhus när den är mitt i vintern.

Vad häftigt med en rotvälta som det finns godis i ;)

Ja du, nog suger det i valptarmen allt när man träffar så mycke sötnosar :) Tur att alla redan har hittat hem.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Nanna

Nanna

24 november 2010 19:48

Hej hopp!TACK för de fina julkorten!!
De blev SÅÅÅ bra..som alltid-du är alltför blygsam!Vilken tur att Tanja inte skalperade dig helt..det kanske hade blivit dyrt för kenneln med en tupé;)Kan man boka in dig den 15 Januari när våra valpar skall invadera valputställningen här i Sme?Kram Nanna å Anneli skulle jag tro

http://la-sirenitas.se

 
AnneSofie

AnneSofie

24 november 2010 20:12

Snö har vi fått ja!
Cirkus 2 dm och mer ska det bli i morgon!
Har skottat snö tre gånger om dagen typ.

Ha dä gött!

http://www.sofielundilerdala.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

25 november 2010 10:56

Nä, så himla mycket händer ju inte i ens liv hela tiden att man har nåt att skriva vaje dag :) För mej duger det lika bra med dina fina och roliga bilder! Vad fin Ästher är i sitt röda täcke.
Kram

http://www.atlas.blogg.se

 
AnneSofie

AnneSofie

25 november 2010 18:57

Senaste snörapporten:
Knädjupt!

http://www.sofielundilerdala.se

 
Wille

Wille

25 november 2010 21:59

Hej Tjejer !

Det är klart att det blir bloggtorka ibland även hos oss, men alltid hittar vi på något bus. Jag tycker det var härligt att kika in hos er nu, visst är det skönt med snö ! Jag själv stortrivs ju !

http://willebus.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

26 november 2010 15:54

Vika fina vinterbilder. Ni är supersnygga i era 'rockar'. Låter kul med hundkursen. Ha' en trevlig helg!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Becca & Olga

Becca & Olga

27 november 2010 00:57

HAHA för den översta bilden. Ser ut som om hon slår omkull, men antar att hon bara ska gno lite i snön ;)
Du har med back on track ser jag, visst är det bra, har både till häst och hund, fungerar super :D

http://www.sweetolga.blogg.se

 
Ellior Kung af Upphärad

Ellior Kung af Upphärad

28 november 2010 23:53

Nä vi orkar inte heller att blogga så ofta nuförtiden, men hit är det alltid lika roligt att titta in. Härliga bilder som vanligt
Kram på er tjejerna
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards