Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Annica - 7 juni 2010 05:45

I torsdags fick vi besök av Sofia som kommit hem en vända från Umeå för att vara med då brorsan Hampus tog studenten. Sofia hade även sin sambo Lars och vovven Mitras med sej, Mitras är en rottweiler på 4 år, dom har tagit hand om honom från en annan familj där han inte haft det så roligt, men nu är han i toppform och såå snygg så! Jag tog en promenad före med Älsa så hon skulle vara lite uppvärmd...hon har ju inte fått leka med nån annan än Ästher på evigheter då jag är livrädd att hon ska "bryta" upp sin onda rygg. Sen tog jag Bollnäsa med mej och mötte upp Mitras och "dom" andra  för Bollnäsa är av den sorten att hon inte gillar att man bara släpps ihop med såna hon inte känner så en promenad först är kanon så hon hinner sniffa av den andra lite.

Bollnäsa o Mitras lekte bra ihop, Älsa har tagit på sej rollen som en ordnings Polis så hon fick bara vara med en liten stund då jag är rädd om hennes rygg, då hon har fullt upp att hålla reda på "glina" så är jag rädd att det blir för mycket för henne. Bollnäsa låter förfärligt mycket när hon leker med nån annan..hon tjuter i högan sky även om ingen nuddat henne ens....precis som att jag tjuter ifall det skulle göra ont  lite typiskt tjejer eller??

Mitras kollar "vad" Älsa är för "nåt"

Ästher BollnäsTroll har så snyggt minspel hon..alltid nån grimas


nu vill hon dansa..

Mitras visar hur man dansar i Umeå  

svanhopp som taget ur svansjön  

vet inte vad detta dans steg heter..Älsa är beredd i bakgrunden

ååå säger Bollnäsa vad du dansar bra...ääääsch då säger Mitras

tryckare...

måste vila lite..blir så varmt när man är svart i pälsen

hahahaaa..Mitras fick ett skrattanfall...

får jag lov undrar Bollnäsa..

självklart så dansar vi igen

gammelsnoa blev det..

så där....

nu har vi dansat färdigt

                                         

     

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards