Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Hm..........................

Av Annica - 14 december 2013 13:28

Dags att lägga ner den här bloggen tror jag, dom gångerna jag är in har jag ändå glömt lösenordet    

Men iaf så har Ästher BollnäsTroll lyckats få borrelia igen  såå jäkla trist! Hon äter medicin så hon blev ganska snabbt sig själv igen. Inser att jag måste sätta på nåt skydd mot dessa livsfarliga djur till våren, men vet ju inte vad. Nu blir det "några" bilder istället....har glömt vad jag skulle skriva om  

 

spännande med is på pölarna

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


       



 


 


 


 


 


 

och dessa skor/tofflor som hela tiden hoppar in i hennes mun  

 

tv kväll  

 


 


Älsa är pigg och glad   

   

köpte dom varsin vgw sele...kan ju säga att BollnäsTrollet hatar den, iof hatar hon allt vad selar o täcken heter, jag tycker dom är jättebra  , men Bollnäsa glömmer bort den när vi kommit utanför gården

det var när vi gått till jobbet en dag och hon kommer in på kontoret och kan helt plötsligt inte gå utan lägger sig platt ner och jag trodde faktiskt först att det var för att hon haft selen på sig och typ gått och spännt sig...ja och sen beter sig som att hon har ont nånstans, åker till veterinär och det tas prover och blir rtg av mage och rygg...meen det var ju den förfärliga borrelian som spökade   

 
 
Stella o Doris matte Lotta

Stella o Doris matte Lotta

14 december 2013 17:09

Nä nä nu lägger vi inte ner någon blogg här inte, nu har ju t o m jag kommit igång igen :-)

Jag har scalibor på mina, det enda som funkar, men det är väl inget bra när man har katt? Skönt att hon blev bättre fort i alla fall

Trevlig tredje advent önskar vi er

http://www.blondinstella.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Madde

15 december 2013 19:45

Hej!
Neeeeej, det hoppas jag inte att du gör.Så kul och se vad era fyrfotadevänner hittar på. Ha en bra jul... God Jul.

 
Malin

Malin

17 december 2013 15:40

Nej snälla lägg inte ner bloggen, du kommer vara extremt saknad av mig och många fler som älskar dina härliga bilder och dina texter.
Usch vad tråkigt att hon fått det igen, jobbigt för er alla :(
Hoppas medecinen hjälper och att hon slipper bli sig allt för olik sej och ha ont!
Många varma julkramar till dej och din fina flock!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ann-Margret, Vinja & Bozza

Ann-Margret, Vinja & Bozza

18 december 2013 03:01

Usch, fästingar är verkligen ett otyg :-(. Hoppas kuren hjälper nu så hon blir frisk :-)
Men inte får du lägga ner bloggen, det vore ju himla trist :-(

Mycke härliga bilder på tjejerna som vanligt :-)
Kram

http://www.schafertjejerna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards