Älsa & Ästher

Alla inlägg den 12 april 2016

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista  

Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu

Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel   

Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...dålig i magen.. sen när hon kom in torkade hon av svansen på en fäll på golvet...SKIT   


Ja finns mer jag skulle vilja ha med men nöjer mig så här   


Ja är ju några år sedan mina blev så sjuka i kennelhosta...grannhundarna fick det först sedan fick mina trots att dom inte nosat på varandra så det kan tydligen "flyga" en bit...verkar som det går några år mellan utbrotten.  Och jag får stora skälvan att mina ska smittas då jag vet hur dåliga dom var förra gången och fick penicilin och nu är Älsa äldre och har det här med hjärtat. Och så dessa hundägare som envisas med att ha sina "väldresserade" hundar lösa som kommer flygande  ...grr...

 

eftersom jag inte bloggat så mycket så kommer det lite snöbilder också...Här kollar Bollnäsa om gräslöken vaknat

 


 

hon har sån fin benföring   

 

tränar balansen

 

Den envisaste

 


 


 

lockar på Abbe och Frej

 

ormäcklet vi höll på att trampa på   

 

väntar på sin sega matte medans hon klär på sig för promenad

 

nya sofforna är väl så där hälsar Bollnäsa...dom andra var liggvänligare

 

Jack och Sigge för några år sedan..älskar dessa bilder

 

nästan lika höga   


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards