Älsa & Ästher

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Annica - 14 december 2008 10:30

Har inget att skriva om känns det som! Helt tom i bollen=) är väl åldern....ja Carina T du är snart där du också...åren går fort=)

Igår var vi till torpet och kära nån vilken skillnad på snö där mot här hemma och det är c,a 4 km dit! Gissa om hundarna hade kul, vi gick en bit på en oplogad väg och mitt flås är inget vidare upptäckte jag.....hundarna däremot skulle nog kunna springa oavbrutet fast det är så mycket snö, vi vände efter en kort stund då husse var med och han har ÄNNU sämre flås än jag, så då fick dom busa nere vid torpet i stället så kunde ju vi stå still=)

När Älsa blir så där knas-glad och fnissig som jag säger då tar hon antingen tv dosan eller min mobil.....hon tog mobilen igår från rumsbordet, jag såg inte det för Ästher hade precis klivit upp och satt sej på mej i soffan hon använder ju mej som sin möbel, Kenneth kommer in i köket och frågar Älsa vad hon har tagit....då ser hon ut som...jaaa jag har ingen aning vems detta är den låg faktiskt här på golvet=) tur att den håller men hon tuggar inte på den bara bär den men hon tappar den ibland men peppar peppar så håller den...ÄN iallafall!

Har försökt att fota grannarnas hundar på Kennel La-Sirenita´s i två dagar men det blir INTE bra=( första dagen så snöade det så det blev bara prickigt, andra dagen blev det för mörkt och min blixt krånglade, är väl bara att inse att jag kommer aldrig bli nån eftertraktad paparazzi fotograf=( kan inte fota bra på beställning!! Dessutom är det fem hundar, skitsvårt att få med alla så det blir bra!


Ästher har mej som möbel

Behöver du hjälp husse?

Nej jag har ingen aning varför den ligger här???

Snöigt kakmonster

Älsa med pudrad näsa

Tjohhooo

Ååå vad snö

Snygg Ästher

Kramkalas


pulsar i snön

Håll dej undan matte=)

Grrrrr......

Zara,Flamenco,Sheela,Pablo & Wilda

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards