Älsa & Ästher

Alla inlägg den 31 december 2008

Av Annica - 31 december 2008 08:44

Japp idag emigrerar vi till vårat torp=) hoppas nu för guds skull att det inte hörs så mycket av smällandet där! Ja vid tolvslaget kommer det säkert att höras runtomkring men det är ju ingen som smäller bredvid oss i allafall! Jag håller på att packa....har gjort det i flera dagar nu=) det som är mest bekymmersamt är ju om jag kommer frysa fast med röven på utedasset=)))) nä hoppas inte det för man sitter ju inte där mer än "nödvändigt"=). Har också en bild klar för mej hur trångt det kommer bli i sängen......har ju bara såna där "turist" sängar att sova i för tillfället=).......jamen då blir det ju varmt i allafall...jag syftar inte på att jag o Kenneth delar säng ifall ni undrar=)))

Retades med Kenneth igår att han skulle ta med sin trattgrammofon så kunde vi ju dansa till låten "Livet i finnskogarna"....enda plattan som finns till den=) vilken blick jag fick=)))) han har ju ingen humor den karln=)))

Nä nu ska jag fortsätta mitt packande!

Önskar er ALLA ett riktigt GOTT NYTT ÅR

Vårat dass=)

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards