Älsa & Ästher

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Annica - 23 maj 2009 08:49

Ja igår blev det en lugn dag...Ästher visade pyttelite hälta på ena frambenet, kan ju vara att hon sträckt sej! Idag ser jag inget. Ja lugnt och lugnt har man ett bollnästroll som inte vet vad ordet lugnt är så blir det inte lätt! Hon far fram som ett jehu på tomten, hon får tokfnatt... och springer runt och ser alldeles galen ut....jaa hon är helgalen=). Hon har super kli på sädesärlorna...såna får inte finnas på tomten, vet inte om det har att göra med att dom sitter och vippar....! Vi har varit hemma inatt men nu ska vi till torpet...ska försöka måla lite i hallen och på toaletten=) gissar att fröken bollnäs kommer att hjälpa till..suck..! Kenneth har satt upp brandsens skivor, tror dom heter så, ser ut som pärlspont, allt ska bli vitt, säkert jätte smart att ha i en hall när man har två lurvisar=) äsch då får man väl måla om då! Vi har inhandlat en special toa...Cinderella heter den, och i hallen i torpet är det ett gammalt skafferi som vi håller på att göra om till toa, ska bli himla skönt...inte för att jag har nåt emot dasset men det ligger ju en bit från huset och jag tycker det är lite läbbigt att gå dit när det är mörkt...får för mej att jag ska trampa på nån läbbig slemmig groda eller nåt sånt...bläää=) och det är jämt jag som får hantera latrin tunnorna då jag bor ihop med Herr Kräsmagad=)

Men först ska vi på STOR loppis i Ludvika=)

galen pannor

bus

mera bus...suck.. säkert nyttigt för Älsas spondylos=(

Kompisar

Rullirull

sötnos;)

Älsa ligger på trappen och spanar

Sigge dricker mitt vatten=)

"By" Kungen"

Provar raggarbilen

snygga brudar

här ligger jag bra sa Älsa

Bollnäs bästa sovstil=)


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards