Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Annica - 7 mars 2010 18:40

Igår var jag, Kenneth o BollnäsTrollet iväg till Borlänge på leonbergerträff, vi träffades utanför kupolen. Det blev 8 st lejon som kom till träffen, jag tycker det var jättekul att träffa trevligt folk och fina leonberger. Och super nyttigt att gå en promenad där runt kupolen med massor av folk o barnvagnar o kundvagnar och bilar, allra helst om man mest håller till i skogen som vi gör då är det kanon bra socialträning  Bollnäsa skötte sej jättebra men är lite som att..jahaja kan vi åka hem nu...meen jag tror nog att hon blev lite intresserad av store snygge Myzak   tror jag ska höra med Mia om vi ska tussa ihop dom två vid Trollets nästa löp......NEEEEJ jag skojar bara..huuuuu...vill inte ens tänka tanken hur den kombinationen av valpar skulle bli      

Iallafall så var BollnäsTrollet helt slut när vi kom hem..SKÖNT...och Älsa som varit hos moster o pelle o gått med dom på promenad på byn var om möjligt ännu tröttare...himlans jobbigt mentalt att vara ifrån flocken..MEN såå nyttigt  Tack snälla ni för att Älsa pälsa fick vara hos er!

Nu blir det några bilder från träffen och jag LOVAR att nästa gång ska det bli bättre bilder..på många av mina bilder såååå glömmer jag att det finns oftast en människa som håller i hunden som jag glömmer att ta med......det blir halva människor när jag fotar....sååå irriterande..ja inte att det håller en människa i hunden utan att jag bara fotar halva  

Sörboligan


Bamse

Bollnästrollet och Myzak





Bamse o Lejja

Myzak

Lejja

Lejja igen

Myzak

vet inte namnet på denna..men jag tycker det är sååå fint med så svart mask

vet tyvärr inte namnet på dessa heller

vilopaus för sörboligan

Bollnäsa närmast kameran

Bamse o Mia myser

här syns det ju hur stor Myzak är..Lejja är väl i storlek med Bollnäsa ungefär

Bollnäsas päls växer åt fel håll efter duschen!!!!

mys med sin matte, såå svart mask att ansiktet knappt syns

spanar..

vilken goding!


        

                    

                                         

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards