Älsa & Ästher

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Annica - 9 mars 2010 08:55

Ja nu lägger jag ut en efterlysning på inspiration och en massa ork   Fattar inte att jag inte har lust med nåt hemma och jag har en massa måsten,känns som att huset gror igen, inte lortigt "lite" dammigt bara, men otroligt rörigt..jag är expert att lägga saker på ställen där dom inte ska ligga, det enda som jag har lust till och tycker är kul är hundarna, tack o lov att jag har dom  .Och det känns som att jag har nåt "skit" i kroppen, halv ont i halsen och vet inte om jag tänker bli förkyld eller inte, nej fyy vilket gnäll    Man kanske skulle bli en Hollywood fru?? Hahahahaaa...Annica Anka i leopardkläder  neeej skulle inte tro det va!!! Jag passar nog mycket bättre som jag är...i otroligt nerpälsade kläder...som min svarta fula fleecejacka..hahahaa... tom Kenneth reagerar på den och säger men titta hur du ser ut..  men den är såå skön med den extra pälsen som är otroligt svår att få bort..nej jag går inte ut med den bland folk och handlar och så där..nej nej den har jag bara i torpet  

Igår lyckades jag att spela in när BollnäsTrollet "pratar"..men bara 1 ynka sekund blev det...ja hon låter otroligt roligt när hon blir så där uppspelt och vi ska göra nåt och jag klär på mej jackan..låter som att hon säger nåt med sin djupaste basröst..hon börjar som att hon ska gäspa..sen börjar hon låta..det låter sååå roligt, synd att jag inte fick med mer, jag har provat förut men så fort jag tar i kameran så låter hon inget mer, jag får försöka nån mer gång! Är det nån av era hundar som låter som att dom pratar??

Min mail krånglar också, jag kan ta emot men inte skicka!!! Jag har raderat och gjort om men inget hjälper..såå irriterande! Fick tid åt Älsa för en hälsoundersökning på måndag morgon, bra att kolla upp en del saker!

Nu ska jag lägga ut det här, började redan i morse men tappade lusten  

 

 

 




 





  













 


















                 





                             


                


  

  

  

        

  

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards