Älsa & Ästher

Alla inlägg under februari 2011

Av Annica - 1 februari 2011 17:16

Igår följde jag med La-Sirenitas flocken ut på en gråkall promenad för att fota krullibutterna  så roligt att öva på fler hundar än mina egna, blir ju i princip samma bilder varje gång man bloggar, ja det gör ju inget iof då mina lurvpösar är dom finaste som finns   men det är kul med andra övningsobjekt också. Och då jag har mitt lååååånga tuuuunga objektiv så måste jag öva mycket på lite mindre och  snabbare"varelser"  TACK för att jag fick följa med er  


I söndags så var jag och Kenneth ut på isen i det fina vädret, första gången i år som jag vågar mej ut lite längre, men vi pratade med fiskare och isen ska tydligen vara 30-40 cm tjock så då är det ju lungt. Så igår efter att jag fotat perron i 1,5 tim så tog jag mina lurvar och sparken och gav mej iväg ut på isen, vi blev ute lite över en timme och det är såå roligt när jag har sparken med för då är dom så uppmärksamma o lydiga...ja dom har väl insett att det är bäst  

Jag funderar på att gå en klickerkurs i vår med Bollnäsa, vi går vardagslydnad nu men det är ju egentligen inte hennes grej....så jag tror att både hon och jag skulle tycka att det är kul med klicker. Visst har jag klickat lite grann men inte mer än klick ..godis.. klick.. godis....sen lägger jag den i lådan och glömmer bort den, men det är väl för att jag inte vet hur man går vidare så jag tror bestämt att vi ska göra det.

Trodde ett tag att jag skulle bli sjuk....hm....fick huvudvärk o mådde illa....lite bättre nu så ikväll blir det näst sista vardagslydnaden för Bollnäsa.

Och nää jag ska inte låsa bloggen fortsättningsvis...men jag är stolt att jag kunde göra det alldeles själv  


tjohooo håll er undan här kommer det krullisar i full fart

dom kommer från alla håll  

Wilda o Flamenco

rumpan på Zara o tjej tjusarn Flamenco igen  

knackeliknack....gissa vem det är  

och så detta ständiga försök att byta en sak mot min mat...

jamen ta denna då...matte det är din sko

(tyvärr suddig) sista försöket min toffel  





  

        

                       



Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards