Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Hipp hipp hurraaaa

Av Annica - 30 december 2008 08:37

Idag är ingen vanlig dag för Älsa pälsa har födelsedag=) Idag blir pälstrollet 4 år!!!  Minns som igår när vi var ner i snöstorm till Skåne och skulle titta på Yum Yum kullen...Älsa heter på "riktigt" Kullarnas Yum Yum Yvette.Vi åkte tillsammans med Carina & Ulf som skulle ha en hane(Eddie)....det var tur att vi visste var uppfödaren bodde för skyltarna var översnöade. Idag blir det födelsedags tårta, en gräddtårta för det har Älsa sagt att hon vill ha=) och paket ska hon naturligtvis ha, mormor och moster kommer hit på eftermiddagen och firar henne=)

Säger STORT Grattis till er andra i Y kullen hoppas ni får en toppendag!


Husse med en 6 veckor gammal Älsa

Älsa 8 veckor

vilken goding=)

ett 8 veckors pälstroll

Lort pälsa

 

Juni 2007 när pälsa blev CHAMPION=)

 
 
Ingen bild

Carina & Karisma

30 december 2008 09:02

GRATTIS på födelsedagen Älsa!! Vilka fina kort på gumman-vad tiden går fort!
Önskar er ett fint slut på detta år och ett riktigt Gott Nytt År 2009!!
Carina & co.

 
Annica

Annica

30 december 2008 09:05

Älsa säger tack för Grattis och vi önskar Carina & Karisma ett Gott Nytt År=)

http://leonland.bloggagratis.se

 
Carina T

Carina T

30 december 2008 11:25

Vi säger ett STORT grattis till Älsa från oss alla!
Tänk att det gått fyra år sedan.
Vi ska också ha kalas, Doris med matte kommer hit och äter mat och tårta. Självklart så får hundarna det också;)

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Lena Backman

Lena Backman

30 december 2008 12:44

Jättegrattis till Älsa på 4-årsdagen...hipp hipp hurra!
Vill passa på att önska er ett bra 2009 och hoppas att vi kanske kunde ses nån gång!
Gott Nytt År!

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

30 december 2008 14:30

Hipp, hipp, hurra!!!!!!!!
Tänk vad tiden går fort och liten blir stor.
Hoppas det blir en fin födelsedag med många smarriga paket=)
Kramar fr. Oss allihop i Rådom

http://hem.bredband.net/b581626

 
Bittan och vovvar

Bittan och vovvar

30 december 2008 14:50

Grattis Älsa, pälsa! Du hör till kullen före Zelma. Tänk vad tiden går fort. Jag minns ju också klart och tydligt (trots att jag är född på stenåldern) när vi åkte ner till Skåne för att hämta hem vår Zelma. Hon var så duktig och satt i min famn hela vägen hem, inte grät hon heller. Lugn och sansad. Vilka underbara hundar!
Vi vill ju även önska er, ETT GOTT NYTT ÅR!

http://www.alfahonans.se

 
Anette med flock

Anette med flock

30 december 2008 15:49

Grattis Älsa Pälsa åhh vad söt hon var som liten ja hon är ju en riktig sötnos nu oxå...ja jag säger som Lena hoppas vi träffs...ha nu ett riktigt Gott Nytt År

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Petterson o ylva

30 december 2008 16:11

Hurrrrra din lilla lortgris, inte har du blivit mindre lortgris med åren heller, men det är klart att matte ska ha något att göra också (fniss)från Petterson. Matte med familj önskar er alla ett riktigt gott lortår. Kram

 
Anette med flock

Anette med flock

30 december 2008 18:13

JAA Annica kom till Borlänge den 8 Februari då kommer Lena oxå:)då ska du få se henne i utställningstagen hon ska ställa Peach åt mig:)för jag har Ebba i samma klass

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Sherry

30 december 2008 19:12

Grattis på dig systra mi. Att vi nu har blitt 4 ä inte klokt. vi har ju inte ens hunnit med nåt i våra liv. Eller? Skitiga och lortiga har vi visserligen vart men goa är vi. Ha nu gott med gräddtårta - det får inte ja - bara go gloass, men det går likabra med selleri. Som Werner/Werner sa.
Syrran & Co

 
Landaria´s Kennel

Landaria´s Kennel

30 december 2008 23:39

Ojoj va söt bilder på "födelsedagsbarnet" :)
Grattis Älsa i efterskott..
Och vi vill passa på önska er en riktig GOTT NYTT ÅR!!
Kram

http://www.landarias.se

 
Ingen bild

Therese & Atlas

31 december 2008 08:37

GRATTIS Älsa på 4-års dagen!!! Jättefina bilder på henne, vilken gobit =) Hoppas ni får en trevlig kväll och att det inte smäller så mycket...
GOTT NYTT ÅR!! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards