Älsa & Ästher

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Annica - 9 augusti 2008 18:51

Idag har vi badat och simmat ihop jag och Älsa & Ästher! Så kul att se att Älsa är så räddningsbenägen fast vi knappt tränat nåt, hon fick sitta kvar på land medans jag plumsade i, jag hade som tur var våtdräkten=) men det var inte kallt. Hon skrek rätt ut när hon såg att jag försvann ut i vattnet...hon tror nog på riktigt att jag inte kan klara mej själv i vattnet=) sen kom hon som en furie och hoppade från bryggan inte så att hon tar landvägen när det finns brygga nä inte Älsa inte=) sen simmade hon som en raket fram och "räddade" mej till land, duktig Älsa=). Sen fick Ästher komma i, och hon är också galen i vattnet...fullkomligt orädd=). Vi fiskade ju kräftor igår och fick 486 st på bara tre lyft, inte dåligt=) fast jag äter inte kräftor=). Det har åskat här på kvällningen och ösregnat men nu skiner solen igen

Älsa apporterar

Ästher pussas

matte håll upp mej så jag ser Älsa när hon apporterar


Blöta Ästher

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards