Älsa & Ästher

Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Annica - 16 augusti 2008 17:46

Idag har vi vart i torpet. Ästher är lite halt så jag ska försöka ha henne lite lugn ett tag *skratt*. Jag tog Älsa på en promenad i skogen och Ästher fick vara med husse. När jag och Älsa går i skogen är det sällan vi går efter stigar, vi trampar runt i snårskog och lite hur som helst, det tycker vi är skojigt, när husse är med så blir han så nervös att vi ska gå vilse så då är det bäst att följa stigar och vägar......men herregud man har väl lokalsinne(eller inte) hihihi.....jag litar på att Älsa hittar hem om vi snurrar bort oss och än så länge har vi då inte gjort det hon och jag! När vi kom tillbaka så var både jag och Älsa trötta och svettiga men Ästher blev överlycklig när vi kom hem igen. Jag satt och löste lite korsord när jag ser nåt i ögonvrån.....Ästher hade upptäckt badbaljan jag hade ställt upp på en brädhög och som naturligtvis var full i regnvatten=) då var hon ju bara tvungen att att gå i baljan, jag skyndade mej att ta några kort sen lockade jag ner henne och hällde ut vattnet till hennes förtret=)

Älsa sitter på utkik

Ästher "smakar" på Älsa

Nämen är det vatten i den här=)

Vadå får inte????

Jag badar ändå=)

hihihi...jag gör som jag vill

Jag älskar ju vatten

tjohoo livet är störtkul=)

åh vad vill du nu matte?

Ästhers rygg=)

åååå vad trött jag blev=)






Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards