Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Älsa utan pälsa

Av Annica - 15 maj 2009 18:47

Ja nu kan jag ju inte kalla Älsa för Älsa pälsa....får bli Älsa utan pälsa nu då=)

Hihihi...hon är KORT hårig nu....lång i kroppen och stora öron=)...ja huvudet blev lite för stort också=)...men sååå söt=).......

här kommer bilder

började klippningen på golvet

måste ju pussas också=)

i duschen

go och glad=)

lite vila efter duschen

blåsning

mera blåsning

somnade nästan i blåset

på bordet för finklippning

men är du färdig snart undrar Älsa=)

oj vad smal hon ser ut...och låååång=)

sitter som på en tron=) Cleopatra kanske=)

hihihi...nu syns juvelerna runt halsen även dubbelhakan=)

lite dragkamp



 
 
Lena Backman

Lena Backman

15 maj 2009 19:30

hon är jättesöt, ser liksom yngre ut på nåt vis....å så såg jag en jäkla snygg stol på översta bilden..he he

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

15 maj 2009 19:46

Nämen åååå så söt hon blev!!! Så ska jag direkt göra med Peldisen om det kommer fukteksem! Hon blev ju så näpen=)
Kanske din "hårfrisörska" kan göra den klippningen på Peldis åxå? Vet inte om nå´n i Torsby gjort en "landseertrimning" förut...
Kram!!

http://hem.bredband.net/b581626

 
Ingen bild

Therese & Atlas

15 maj 2009 20:01

Men guuud, hur go får man vara egentligen? Hon blev jättefin och så himla söt!
Måste vara jätte skänt för henne att bli av med pälsa ;) Atlas skulle älska att få klä av sig lite till sommaren :)

Hoppas ni får en bra helg! Kramisar

 
Carina T

Carina T

15 maj 2009 22:04

Vad härlig hon blev ;)

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
carina jonsson

carina jonsson

15 maj 2009 22:30

Lilla Älsa då *hihi....men vad fin hon blev,håller med en annan som skrev att hon såg ung ut/yngre *ler.Hoppas det ska hjälpa henne mot eksemen.Ska bli spännande att se om Bollnästrollet hamnar under klippmaskinen också *haha.Vad trist att även brorsan har Spondylos.....Kramar om.Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
tindra&buddah

tindra&buddah

15 maj 2009 23:27

Ääääntligen, har varit in här många ggr och väntat på resultatet!!!!
Guuuuu så söt hon är*L*
Kram och trevlig helg på er

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

 
Anette med flock

Anette med flock

16 maj 2009 09:17

Wow säger jag bara vilken snygging...hon blev ju en superpingla...hon passar ju att vara avklädd...tror att trollet kommer att hamna under klippen oxå hehehe superfina bilder...jag älskar att se dina bilder ...
Kram på er

http://www.activeassar.se

 
Ingen bild

Boman

16 maj 2009 09:18

Men Älsa! Hur ser du ut!!! Vart tog din fina päls vägen?? hehe Tur att du är så söt ändå
Puss på re häls. Bompa

 
Ville

Ville

16 maj 2009 09:56

Wow det blev precis som jag trodde ...Allt klär en skönhet. Snyggt Älsa....ska du med på dansen på lördag kanske...vi kan dansa lugnt och skona din rygg och ta en promenad i solnedgången...
Nospuss på dig

http://marno.bloggagratis.se

 
Marie o Urkho

Marie o Urkho

16 maj 2009 13:55

Söt som vanligt är denna Älsa! =)
Skulle kanske göra så även på min Urkho!?

Härligt söta bilder som vanligt!=)

Kramar o Pussar

http://www.horby.nu/ahlman

 
Ingen bild

Bittan

16 maj 2009 14:58

Hon blev ju skitsöt! Jag har gjort samma sak med Amos, min ene katt. Han har helt hopplös päls som bara tovar sig. Nu är han lejonklippt och sammetslen på kroppen. Man märker att han gillar det. Och jag med, slipper lugga och dra honom i tovorna hela tiden.
Ha en bra helg. Kram!

 
Ingen bild

Bittan

16 maj 2009 16:44

Tro det eller ej, men jag har ingen kamera.
Så jag får alltid vädja till mina kompisar när jag ska lägga ut nya kort. Så, jag ska jobba på det! Förhoppningsvis så fixar jag kort på Amos.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards