Älsa & Ästher

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Annica - 13 januari 2009 18:02

Min tunga måste snart vara svart efter alla dessa fula ord jag sagt om denna lervälling vi har ute på gården=) hundarna luktar ju kloak=( blääää.....och nej jag har ingen lust att hålla på att torka bollnästrollet då hon ränner ut o in 47 ggr / dag...tur det finns tofflor och så har jag lagt gamla påslakan i soffan=) men käre nån hur det ser ut, moppen och dammsugarn storknar snart, har hört att dom suckar när jag tar fram dom=)...har funderinagr på att inte släppa ut hundarna förrens till midsommar......det kan väl inte göra nåt??=). Ästher jobbar på bra på jobbet hon.....biabädden har hon fått hål på och den gamla fula linolium mattan har hon "råkat" att få bort en stor bit på=) äsch shit happens eller vad säger man=)))). Idag har jag varit till våran fotoaffär med mina "hemska" tuggbilder på hundarna för att göra en ny skylt, har länge tänkt göra en ny men har inte kommit mej för, den jag har nu är Signe med på...är väl därför det tagit sån tid ...men sen Bittan skrev om det och Lillan så tänkte jag att nu ska jag fasicken göra det, så snart har jag en otäck bild på grinden=) med texten....We can make it to the gate in 3 seconds can you? =). Dom skriver ut bilden som en dekal och sen tar Kenneth upp den på jobbet och sätter fast den på en plåtskylt och sen lägger klarlack över=) Sen vi satt upp den första skylten så har vi inte haft en enda försäljare här...ett tag förut var det nästan hopplöst vad såna det drällde här!


 Älsa mallgroda

Nu får vi korv=)


Här kommer 2 galningar

Ästher tuggar på Älsas ben

Ästher har tassarna i Älsas mun

ännu mera tugg

Mitt FINA golv=)))))




Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards