Älsa & Ästher

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Annica - 15 oktober 2010 12:03

Plötsligt händer det!!! Har inte nåt särskilt att berätta om...eller joo det har jag ju...jag ska när som helst bli gammel moster  Sofia min syster dotter o hennes sambo Lars ska bli föräldrar för första gången....det är sååå spännande  

Denna veckan har det ju varit älgjakt....så det har mest blivit urtråkiga asfalts promenader, och det märks på Bollnäsa.....hon har börjat göra som Älsa gör för att retas...hämta skor, och klättra upp på stolar för att se ut, tror inte Bollnäsa är gjord för ett liv på asfalt...det är ett SkogsTroll  vi var upp en sväng till torpet igår och dom hade slutat jaga tidigt så jag gick en sväng...Bollnäsa gick inte...hon skenade runt i skogen, det var ju en massa nya dofter efter folk o jakthundar så gissa om hon var trött igår kväll.

oktober månad = Sigge flyttar inomhus och det med besked, ligger jämt i sängen.

storm igår då jagade Bollnäsa löv

nåt spännande lät

anfall  

jag var lite dum o satte en mjukis högt upp på en gärsgårdsstör...först såg dom ut som två fågelholkar..

sen hjälptes dom åt

fågelskådning  

ligg still o var fina flickor nu...

ta hit godisen..

  var glad o nöjd för vet du vad   ..tänkte på björnen Baloo när jag såg detta

    

men hon jagade bara rosa pantern  

såå kul...

igen...

o igen


Bollnäsa kan ju inte låta bli att göra nån min...

men nuu blev det normalt  

snygg Älsan

hoppelihopp

grrr....


wihooo vi får främmande säger vovvorna

tjohooo vad kul det är ju våran "moster"

Bollnäsa blir super kocko glad


        



                                                  

   

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards