Älsa & Ästher

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Annica - 17 oktober 2010 18:25

Idag när jag satt vid köksbordet o surfade på datorn så kom BollnäsTrollet o satte sina framtassar på stolen bredvid mej.....helt plötsligt så hade hon alla fyra benen uppe på köksstolen!!!!Hon står alltså på stolen!!!! Hon är otroligt smidig för att vara så stor  hann tyvärr inte fota då jag tappat hakan o innan jag hittat den så hade hon backat ner från stolen  

en dimmig morgon i skogen

vacker vovva....

matte jag tyckte PRECIS att du sa varsegod att hoppa i plurret...

meeen jag sa inte det...

taskig matte här åkte kopplet på...då skakar jag mej istället

ööö kan man få lite godis???

då kommer jag o hämtar en godis själv då(det är deras moster som var här o lärde Bollnäsa tok)  

Älsan spanar ut över sjön...hon badade inte iaf

uäck...matte dina skor smakar skunk...

kan nån ta bort den???

Ästher håller på att skratta ihjäl sej

Gremlins?

Bollnäsa rynkar på näsan för hon hamnat bakom en tallkvist  

och här åker tungan fram

här lyssnar dom på en hund i skogen...säkert harjakt

tittut


           

                             

     

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards