Älsa & Ästher

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Annica - 30 oktober 2010 19:23

Hihihi...tyvärr har jag ingen smaskig kompostgaller historia från natten...tack o lov  JAG var smart nog att låta lampan i trappfönstret lysa så då såg han när han var upp o irra i natt, men i ärlighetens namn så höll jag för öronen när jag hörde att han svingade benen över sängkanten...men han var vaken så det gick bra  

Själv sover jag inte alls typ, jag ligger på helspänn...för jag insåg att det inte funkade med tratten heller....det gick ett tag men när hon satt typ i en halvtimme  rätt upp o ner o inte rörde sej så insåg jag att hon skulle få nackspärr så slapp hon den, men en sak som funkar någorlunda är ett par långkalsonger...husses...jag klippte av benen o klippte upp dom i grenen  så det blev som en kjol åt henne...idag när vi åkte en sväng med bilen så hade hon tvättat kjolen men kom inte åt såret  så vi får se inatt hur det går. När vi var hos veterinären som skulle operera henne så sa han plötsligt...är hon ovanligt långnosad? Hahahaaa..jo sa jag hon är väl lite "fin" nosad svarade jag..det är därför hon är sååå fin sa jag  

Bollnäsa försöker pejla in lite kanaler...eller kanske rattar hon in p3? Vilken hiskeligt stor o ful tratt  Älsan blev rädd för henne  

gissa vem???

gääääsp vad du är "rolig" (inte) matte!

låt mej va!!

mm....matte du är inte kul...

zzzzz........

                  


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards