Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Nej..ger upp

Av Annica - 21 april 2011 19:12

Det blir inget Blåkulla i år  efter att favoritkvasten gått rätt av, vi försökte oss på att använda piasavan men det visade sej att den inte var tillräckligt lång för att vi skulle få plats allihop, Sigge blev såå sur och sa att han INTE tänkte skämma ut sej att åka på piasavan...det fanns stor risk att hans roll som "Skräcken" i By skulle rämna, så han lämnade walk over  och BollnäsTrollet tar sån plats så det funkar helt enkelt inte...vi får återkomma nästa påsk...såå GLAD-PÅSK till er alla ändå  

nej matte vi skiter i detta i år

Älsa kikar på andra som flyger till blåkulla

Ästher ville hellre leka rödluvan o vargen          

 
 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

21 april 2011 19:35

Men du vad har du gjort med hjärtanen, och att dom ahr det på sig och sitter så stilla. Inte hade då vi velat ha såna saker på oss. Vi är less på allt påhitt Matte hittar på, och det stannar inte länge vill vi lova. Ha en riktigt glad påsk på er alla. Matte säger att hon förväntar sig en inbjudan till bröllop. Kan man önska sånt (skulle vara kul att träffas)

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Therese & Atlas

Therese & Atlas

21 april 2011 20:18

:-) Hihi!! Söta häxor du har ;) Kram

http://www.atlas.blogg.se

 
Carina T

Carina T

21 april 2011 20:59

Ha ha ha ha...... Vad underbar!

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Ingen bild

Brollan

21 april 2011 21:06

Säg som det är. Hin håle har portat dig från blåkulla !

 
Ingen bild

Mia

21 april 2011 21:34

Så du spökar ut dina vovvar! Skulle jag aaaaldrig göra =P Glad påsk på dig!

 
Rudi

Rudi

21 april 2011 21:39

Glad påsk på er, tjejer! Och påskpussar!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Bittan

22 april 2011 00:20

Finaste häxorna (och Rödluvan) som jag har sett!
GLAD PÅSK på er.

 
Anette med Flock

Anette med Flock

22 april 2011 09:42

hahahaha fy fasiken vad söta de är Trollet som påskakärring var ju för härlig...
Glad Påsk till er alla Annica kraam

http://www.activeassar.se

 
Stella o Doris med matte Lotta

Stella o Doris med matte Lotta

23 april 2011 10:44

Goa goa ni, man blir alltid lika glad när man kommer in hit :-)

Ha nu en riktigt go o glad Påsk!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Hector

Hector

23 april 2011 12:18

Nämen vicken tur att ni inte gav er iväg till Blåkulla. Jag har hört från säkra källor att det var värsta röjpartyt där borta. Det var en massa häxor och annat oknytt som stökade omkring.
Näe det var nog bättre att stanna hemma i år, i alla fall tyckte matte det.
Ha nu en härlig Påskhelg allihopa !

http://rocketbus.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

24 april 2011 21:15

Vilka fina påskkärringar! Dom finaste vi sett! Fortsatt Glad Påsk! Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards