Älsa & Ästher

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Annica - 8 april 2011 17:19

mm...jag tänkte skriva ett riktigt gnäll blogginlägg....men skiter i det idag  

Jag och BollnäsTrollet har iaf börjat på en grundkurs i klickerträning. Och jag har verkligen sett fram emot denna kurs, vi har gått vardagslydnad och fortsättning på den, men i ärlighetens namn kunde jag nog tagit med katten i stället och fått mer utbyte av det  för det var nog det mest tråkiga hon kunde vart med på, jag försökte verkligen...men hon ville helst sitta bakom mej och hoppas att ingen skulle se eller tilltala henne....ibland fick jag inte henne med mej ens på dom enklaste övningar...och jag hade gott riktigt gott godis att locka med.....hon vaknade till när jag sa nuu ska vi gå hem Ästher....då fick hon frispel och spelade över, och i princip drog mej hela vägen hem och när vi kom hem så tokrusade hon runt runt på gräsmattan...varenda gång  så inte var det kul att dra iväg henne på kurs inte.Enda gången hon tyckte det var kul var sista gången....då fick hon springa lös och busa med en kurskompis....en stor pudel vid namn Slatan   Men när jag hörde att denna klicker kurs skulle starta så tänkte jag...jaa men det kanske passar damen...då är det ju mer hon och jag liksom....och vi har gått en gång och det gick jättebra 
























trebent









                                  


                          


  


                

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards