Älsa & Ästher

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Annica - 7 april 2011 05:02

sa BollnäsTrollet med en kräka 04:15...suck....lika bra att dricka kaffe efter att ha städat upp efter henne. Har sååå hiskeligt svårt att somna om efter att jag blivit väckt. Känner mej allt annat än pigg nu....men bara att bita ihop, måste ju jobba lite om ett tag, vi är i torpet så vi åker härifrån om c,a 1 tim.

Vilken lycka igår när vi kom hit, nästan all snö har försvunnit från åkrarna nu så vovvorna kunde rusa runt som tokar gissa om det sprutade vatten om dom  men det är iaf rent vatten, värre på skogsvägarna för nu börjar det bli riktigt geggigt, lite otäckt också för rätt som det är så sjunker man ner....rädd att dom ska bryta benen.

I lördags så var jag och Kenneth på företagsgala och då fick vovvorna vara hos syrran med familj några timmar sen skjutsade dom hem dom...tack snälla för hjälpen  jag insåg dagen efter varför jag så sällan är ut på nåt galej...urk....nej det är inget för mej, joo jag hade jättekul....just då iallafall  

Dessutom hade jag faktiskt köpt ännu en ny mascara..ja konsum mascaran var inget bra....köpte en på åhlens nu....ojoj två drag så kändes det som jag hade målat fast fransarna uppe i pannan....jag fick ta en tops och peta loss dom....ja den fanns det då färg i!

hallåå Sofia jag hjälper dej med Jack..jag gillar den grabben jag  

Jack

men du då Lars..du vill ha hjälp med grabben va?

jo lite..men varför håller Sofia handen för??



mäh?! Vad har du för nåt kul sa Bollnäsa....får jag låna?

snällaaaaa

nää det fick jag inte..men två fingrar i min stora näsa fick jag visst  

              

           

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards