Älsa & Ästher

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Annica - 3 juni 2012 21:30

är i princip återställd TACK O LOV!!!! Det syns om jag tittar noga när han går....men han hoppar upp o ner på möbler och in genom fönstret utan problem...bara liite krångligare när han gör sin piruett när han snurrar in genom fönstret..men det går  han har bara fått gå ut korta stunder i helgen, men idag har han fått vara ute så mycket han velat, under veckan höll jag på att bli galen...Sigge VRÅLADE på nätterna för han ville väl inte vara inne....den äkta hälften o hundarna sov som grisar och hörde eller märkte inget!!!! Helt otroligt!! Ja undrar vad som hände med Sigge då han blev så här?! Vore det nåt i huvudet tycker jag han skulle vart virrig i blicken men det har han inte varit, jag funderar också på om det har nåt samband med då vi var till vet för c,a 2 veckor sen när jag trodde det kom från bröstkorgen....kanske samma skade tillfälle?!  

I morrn ska Älsa till Strömsholm på återbesök, håll tummarna att proverna är bra...och nytt urinprov ska tas...måtte det inte vara nåt nu!!! Men samtidigt är jag lite orolig för jag tycker hon kissar lite oftare...suck vill INTE ha nåt mer penicillin på henne usch då blir det väl krig i hennes mage igen!

Idag när jag städade så låg Bollnäsa och sov på det numer alltid tassfärgade före detta vita överkastet....och jag måste ha haft nån annan ton när jag sa "hej knäppa" hunden lite glatt....Älsa flög upp från köksgolvet och sprang till fönstret o vovvade i tron att det kom nån  ja och fick så klart fart på Bollnäsa som vimsade omkring och fattade noll! Ja knasvovvor är bara förnamnet 

jag flyttade ner Sigges "säng" på golvet när han var så vinglig

och han hade inget emot det

han var lika glad för det 

go Sigge

ibland händer det att BollnäsTrollet ligger på golvet....

men mest i sängen

Älsan hon väljer hellre golvet hon

psst husse... vill du ha ett säkert vinnartips till travet??

inte?! Hm....

Älsan kollar så att gräslöken växer som den ska

och Bollnäsa kollar vilket håll vinden blåser åt  



ååååååå...................

det är nu man börjar bli liiite nervös 

laddar för att...

skrämma Älsan...

men Älsan sa ifrån

  






se så glad jag är över att klippa den "lilla" gräsmattan igen   

          


                                          

                        

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards