Älsa & Ästher

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Annica - 27 juni 2012 07:23

Ja det stora lilla BollnäsTrollet är djupt besviken....hästarna i hagen kommer numera direkt dom hör och ser henne stå och studsa vid gärsgårn  dom kanske tror att hon ropar på dom? Dom är så fina och snälla, helst en av dom vill gärna att man klappar och pratar med han, det är då jag får ett sug i magen efter en alldeles egen, när jag blir pensionär och vunnit drömvinsten ska jag köpa mej flera hästar och bygga ett stort fint stall vid torpet så kan vi bo där vi o hästarna o vovvorna  ja vovvorna....för dom har lovat mej att dom ska bli hundra år  

det är "lite" skillnad på bredden fram på dessa hundar....  



jag undrar sa lillTrollet om jag ska gå o "prata" med hästarna

vovvovvovovovov...........

tjena vovvan säger pållen...

men stick nu havrepållen säger ett irriterat BollnäsTroll

om jag studsar lite då? Men nä det hjälps inte  

så fina och dom luktar så gott

här är min favorit han är så gooo  

plopp....här dyker Bollnäsa hon ska hämta grejen jag kastade i.....

jag ser den inte sa hon  

hon höll på länge o väl o fjantade sej med den innan hon tog den med sej  

Älsa fick visa HUR man ska göra


hon liksom glider ner i vattnet

hon är mer för detta att hämta in både grejer o folk

hon är sååå stolt o mallig

hon tyckte vi kunde åka hem själva  

vi åkte o skulle hälsa på våran häst, hittade inte på han först så vi pratade lite med dessa 

smack......

han ville stå först  

hmm undrar om jag ska ge igen.....

okej vi kan stå bredvid varandra

men här kommer Brovind

hallå snygging

morötter är smaskens  

                                                                      
       

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards