Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Värmland

Av Annica - 2 augusti 2008 09:24

I torsdags var vi och hälsade på Zelda med familj i Torsby. Blev bara över dagen den här gången, jag tycker det känns bäst så med en super energisk valp=) som kliver upp varje morgon mellan kl 05,00 och 06,00!! Men där var hon lugnet själv.....såå det är ingen som tror mej när jag säger vilken energi hon har=). Nu på morgonen har hon haft leonbergerfnatt anfall och tok rusar runt och hoppar rätt upp på mej om jag "råkar" stå i vägen, och får hon tag i kläderna så ritchar det bara till, igår blev det ett stort hål i mina shorts...... Idag hann jag kliva åt sidan med följd att hon hoppade rätt upp i en hink med dahlior=) hela hinken åkte iväg men det bekom inte Ästher ett dugg, hon ruskade bara av sej skräpet och fortsatte! Igår blev jag mäkta förvånad då jag klev ut på gräsmattan och se där låg min kamera!! Den måste ha fått fötter=). Iallafall så skulle Kenneth få hämta sin Ariel Mc i Torsby som Zeldas husse Jörgen har fixat till så den blev så himla snygg att man inte tror att det är samma Mc som förut, ja inte konstigt då han bokstavligt vänt ut o in på den=) han har gjort ett otroligt snyggt jobb med den, nu behöver jag inte skämmas när Kenneth är ute och åker på den, iallafall inte för Arieln=). Jag tog som vanligt en massa foton när vi var där men jag har klantat mej rejält=( jag satt och "pillade" med kameran och VIPS så hade jag raderat ALLA bilder!! Jag blev så arg att jag kallade mej själv en massa fula saker=) Så nu lägger jag ut en bild på 3 st snyggingar i stället                                           
                                                  
                               

Snyggingar=)

 
 
Lena B

Lena B

2 augusti 2008 11:26

Snygga brudar....men hur får ni upp dem på mc:n :0)

http://www.rivervalleyrussells.com

 
Ingen bild

Carina T

2 augusti 2008 16:37

Ja du vilket lyft! Saknar den där bilden med "någon" på den bara ;)
Vad Ästher har blivit stor. Det där med att du lyckades få bort bilderna är jag inte ett dugg förvånad över ;)

Kramisar!

 
Carina & Myra

Carina & Myra

4 augusti 2008 09:54

Nu har jag fått tid att kika in hos dig och läsa bloggen.....Haft lite mycket att göra men bara kul saker *ler.Så du har en liten hilligan ibland *haha....tyckte mig känna igen LITE av det.Myra är väldigt lugn och go av sig,lättsam och härlig.Det kommer nog andra tider också vad det lider *haha.Önskar er en bra dag /kram Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Ingen bild

Ylva o Pettson

5 augusti 2008 15:03

Om ingen tror att Ähster är så "galen" som du säger så får du gärna hänvisa dom till mig o Pettson för vi VET!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards