Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

Pettson

Av Annica - 4 augusti 2008 19:14

Idag kom Pettson och hans matte Ylva  på besök=) kul tyckte vi=) men Älsa blev nog "lite" besviken mitt i sitt höglöp.......Pettson är ju kastrerad nu=) lite synd kanske=) tror att det skulle blivit fina valpisar=)))) Det gick iallafall bra med Ästher nu, förra gången Pettson var här tyckte han att hon var superdryg och ville sitta i sin mattes famn=) Älsa var lite vaktig den gången också, men inte nu! Ästher har upptäckt att hon också kan dricka vatten i vattentunnorna precis som Älsa gör=)

 
 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

4 augusti 2008 23:22

Ha, Ha!! Så go! precis så hon når upp till kanten på tunnan=)
Nämen stackars Älsa då! Inte kul när hon väl får träffa en kille så är han kastrat!! Vad taskigt det måste kännts=)))

http://hem.bredband.net/b581626

 
Ingen bild

ylva

5 augusti 2008 14:57

Hon är ju för ljuvlig den lilla "pirajan" när jag kom hem efter besöket hos er märkte jag att jag hade ont i handleden, efter en titt på den onda handleden så såg jag problemet ETT PAR PIRAJA TÄÄÄNDEER!!!!! tydligt in stämplade i handleden!!! Ja henne har du fått för alla dina synder även de kommande..

 
Ingen bild

Maria,Nova å Zafira

5 augusti 2008 22:37

Ästher är riktug bus å härligt hund:) Jag skrattar när jag såg va hon gör med blåtunna,Zafira vill gärna dricka därifrån med när hon är hos Sambos mamma fast det fanns vattenskål till dom=)Få se om hon blir större än Älsa *fniss* Kram

 
carina & Myra

carina & Myra

6 augusti 2008 18:02

Härligt kort vid tunnan*hihi.En liten piraya har du ser jag,läste raderna från ylva.Kan inte säga detsamma om Myra,hon är lugnet själv så när som på några små tokryck emellanåt,som det ska vara när man är liten.Sköt om er och ha en bra kväll/kramar om.Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

7 augusti 2008 21:57

Inga nya bilder!! Skärp dig Annica!=) Inga bilder på tre dar, jag vill se mer av Bus-Ästher och hennes hyss och Älsa den vackra.

http://hem.bredband.net/b581626

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards