Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Kameler

Av Annica - 28 augusti 2008 19:45

Inte varje dag man är på promenad och stöter på kameler=) det är Cirkus alldeles nedanför där vi bor, vi tog en liten promenad och då hade dom kamelerna i en liten hage, Älsa och Ästher tittade på dom men verkade inte tycka att dom var så konstiga....men när vi gick hem och såg får i en hage då tyckte Ästher att det var det märkligaste hon träffat på så då fnös hon åt dom=)

Kamelerna

Älsa kollar in kamelerna

Ästher spanar

Men vad i hela friden är det där för konstiga djur???




 
 
Ingen bild

ylva o peterson

29 augusti 2008 08:52

Du är då go att ha med dig kameran över allt, det är bara sånt en annan tänker att nu ska jag ha med mig kameran men när man väl behöver den så har man den givetvis inte med. Petersom fick sig en go lavet utav en N-F hane på 10 mån som egentligen bara ville leka oj oj oj då må du tro han skrek efter sin matte han tänkte nog - inte ett sånt där stort monster till. Ästher har skadat lilla plutten psyke genom att använda honom som en piraya leksak "snyft" skämt å sido hoppas ni får en god helg
KRAAAMMIZZZAR

 
Suneeta

Suneeta

29 augusti 2008 10:28

Hej! Måste bara säga att Ästher är såååå söt!! Vilken godbit. =) Mycket vacker tycker jag..
Själv har jag också en Leonberger. Hon är snart 3 månader. Chanel heter hon. Kika gärna in på våran hemsida.

Ha det så bra!!

http://lifeofsuneeta.cybersite.se

 
Carina T

Carina T

29 augusti 2008 10:39

Du är utmanad, gå in på min blogg.

http://ozzyeddie.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

29 augusti 2008 13:51

Ja, hon är då för go! Kameler, vad är det å bråka om!?? ...när det finns otäcka får=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Jossan

Jossan

29 augusti 2008 14:32

Hej !!
Ja vilken tur att du hittade på mig! :)
Jag får väl ta mig ett kort när jag har mössan på mig :P Haha! jag ser ut som ett mongo!!

Gud vad tiden går fort!! Ästher har blivit så stor!!
Fästingar är inte nå kul alls!! Tur att jag inte fått på mig någon Ännu! :P Milton får absolut inte vara i sängen på sommaren!! Jag skulle nog dö om jag fick en fästing på mig! Eller jag skulle nog iallafall svimma.!! haha

Vad ska familjen hitta på i helgen då? Ska ni till torpet kanske?

Kramar från Milton & Jossan!

http://josssaan88.blogg.se

 
Jossan

Jossan

29 augusti 2008 16:34

Ja det är tur att mamma bjuder på mat. :) gratis är gott :D
Vad gott med kyckling! =) har du provat qourn nuggets ännu då?
Jaha. okej.. Hmm. du kanske får fundera ett tag till då :D Han kanske inte har nån smak när det gäller tapeter? =) hihi!!
Förresten på tal om fästingar. Har ni provat den där sprutan eller halsband? tänkte om det funka?


Ha en trevlig helg!!

Kramar!

http://josssaan88.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards