Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Skogen och björnskit=)

Av Annica - 31 augusti 2008 14:48

Japp ännu en dag i skogen då=) men den här gången hade jag både matsäck och kamera med så då blev det ju riktigt roligt=). När vi hade kommit en bit in i skogen där vi inte varit på ett tag så ser jag Älsa KASTA sej omkull och gnugga och rulla sej runt i nåt...suck.....går dit och tittar för jag trodde ju så klart att det var rävskit för det rullar hon sej jämt i....men ser att det inte kan vara rävens då det är alldeles för mycket...ja skulle vara en bauta räv då=) nej jag fick för mej att det kan vara björnens?! Ja jag vet inte men det var ett rejält lass och fullt av lingon och nåt annat som jag inte kunde urskilja, det låg som i en grop... ja jag var tvungen att röra med en pinne och kolla det,  Kenneth tittade bort när jag gjorde det=) han är då så känslig=) jag tog en bild också men det syns väl inte så bra kanske? Som tur var så fick Älsa bara på sej lortet på örat=) så nu är hon skurad på örat=)

Lägger in "några" bilder också då=)

Tok bus

Aj akta örat säger Älsa

Ästher i profil...sååå snygg

Ästher igen=)

Älsa the cheerleader( svansen ser ut som pom-poms)=)

Ästher undrar om Sigge ska bada

Ästher spanar efter Älsa

Skogstroll

Älsa pälsa på språng

Tyst jag hör nåt=)

Tyckte den här påminde om nåt=)))

Undrar om jag ska göra paj ikväll=))))))

Björnskit?? Eller vad är det?


 
 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

31 augusti 2008 17:03

Go stajl hon har alltid söta Ästher=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

31 augusti 2008 18:01

Självklart ska det fixas! sms-lån är ju såååå smart=))))))))))

http://hem.bredband.net/b581626

 
Lena Backman

Lena Backman

31 augusti 2008 19:48

Helt klart är det nalle som bajsat där =/

http://www.rivervalleyrussells.com

 
Britta

Britta

31 augusti 2008 20:40

Vad söta de är vovvarna =)
Åhh hjälp jag har inte sett björn skit innan men det har jag nu =/

http://www.englas.se

 
Christel, Herman&Melwin

Christel, Herman&Melwin

31 augusti 2008 20:41

Oj, kan det ha varit björnskit. Vilka härliga bilder du har satt in. Aj då, så Älsa var hela 7 månader innan hon blev rumsren, hoppas verkligen att Melwin blir rumsrenare tidigare, ha ha ha. Ända sedan jag skrev i bloggen om det hela så har det INGET kiss eller bajs varit inne, varken på dagen eller på natten så kanske, kanske.......
Ästher växer och frodas hon med ser jag. Ja stor lär hon nog bli. Hur mycket väger hon nu
?? hur hög är hon??
Kram Christel

http://www.petrini.be

 
Zafira

Zafira

31 augusti 2008 20:45

Halloj Älsa!! Visst vi är likande=) Kolla min blogg..Skönt att jag är inte enda som gör det=) Matte blev extra sur idag när hon trodde att jag har slutat med det eftersom har gjort samma sak 2 ggr under vecka *fniss*
Kul att jävlas med matte å husse eller hur, Älsa? Älsa, fortsätta med det :P Kraam Zafira

http://www.wisserangels.se/Maria

 
Ingen bild

Sherry

31 augusti 2008 20:49

hej syrran med familj. Ja det kommer en bebis hit - en liten varghundstik - vår dotter hämtar henne imorgon. Men vi kommer nog att få en del att göra med henne. Ser att ni är i skogen - det har jag oxå vart - plockade lingon idag Å rönnbär, men jag är inte lika sur som dem Haha ni vverkar ha det bra iaf
syran & Co

 
Britta

Britta

31 augusti 2008 22:03

Japp omkring den 20 September så hoppas vi att det ska titta ut några små ;)

http://www.englas.se

 
Carina T

Carina T

31 augusti 2008 22:51

Men hur gick det med din björnfrossa då??????????????
Helt underbara bilder!

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
carina jonsson

carina jonsson

1 september 2008 17:27

Inte helt omöjligt att det var Björnskit......Härliga kort som vanligt på hundarna *ler.Ha en skön kväll/kramar om.Carina & Myra

http://www.svartangel.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards