Älsa & Ästher

Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Korvgrillning

Av Annica - 10 januari 2009 10:18

Verkar bli ett härligt väder idag också. När jag klev upp i morse så var det -10 gr, nu är det på nollan så det blir perfekt att åka och grilla korv vid torpet så får busarna härja av sej också=) Dom har legat och tuggat på varandra hela morgonen och jag lyckades ta några bilder på det=)




 

 
 
Anette med flock

Anette med flock

10 januari 2009 12:04

Åhh vilka snygga tänder...där har man tur när man får sådana bilder:) här töar det och jyckarna blir hur leriga och skitiga som helst...har ju två grävhundar*suck* hoppas att det smakade gott med grillad korv:) jag är avis...vi har snackat om att ta med oss korv för att grilla när vi åker till skogen men det glöms av hela tiden ...men är det fint imorgon då jag är ledig då ska banne mig korven med:)
Ha det så gott i torpet

http://www.activeassar.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

10 januari 2009 14:21

Åh, herregud! Vilka skräckbilder!!!=)
De ser ju helt psyko ut! Tur att man vet de är snälla på riktigt=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Lena Backman

Lena Backman

10 januari 2009 16:20

Visa aldrig de bilderna för en icke hundkunnig människa.....hon kommer att tro att hundar är galna livsfarliga bestar =0)

http://www.rvrussells.blogspot.com

 
Louise

Louise

10 januari 2009 20:52

Hej Annica !! Kul att du också funnit till min blogg! Det är kul jag gjorde den igår och har redan 3 inlägg!

Ja, nog har vi spöken här i Torsby! Några vi känner verkar ha spöken dom också! Min kompis hör nåt som dunkar i golvet utan att nån är där! Hihi. Och för ett tag sen rörde sej skafferi dörren här hemma! Men det tror jag bara var Gandalf som fann att den var öppen och gått in där sen har dörren stängts... Eller så har han lirkat upp dörren själv! Nån gång då och då händer det att jag eller mamma hjälper till att få in katten också... Men det låtsas vi så klart inte om! Utan vi säger att det spökar! Alla i Torsby kanske får ta och köra "Anden i glaset" någon gång. Det låter som en kul sak ^^

P.S STOOOOOR bamse kram av mej, Tuva, Gizmo och Gandalf

http://lobban.bloggagratis.se

 
Ingen bild

fia

10 januari 2009 21:00

titta i min bilddagbok nu, massa fina bilder den 9/1 ;) hehhe!

 
Ingen bild

Sherry

10 januari 2009 23:15

Snacka om garnityr - de var helt hiskeligt vilka betar. Man kan ju nästan tro att ni visar tänderna i ren ilska,och ni kan nog skrämma slag på nån tror jag. Vi hoppas att ni har det bra annars för det har vi - badat redan i småsjöarna på tomten - matte har fixar oss efteråt. Ha det allra bäst
Matte hälsar

 
Carina T

Carina T

11 januari 2009 13:29

Var in och skrev i går, men måste ha sullat bort inlägget ;)
Vilka bilder, den första är ju helt otrolig!

Kramisar!

http://ozzyeddie.se

 
Maria

Maria

11 januari 2009 22:34

Ojjjj... vilka tänder :-)

http://mariasfoto.blogg.se

 
Maaria

Maaria

12 januari 2009 11:24

Vilken cool bilder du har lyckas fotat.. 2 fina vampyrhundar hihihi.Nova å Zafira brukar oxå busa som dina hundar :)
Kram

http://www.landarias.se

 
Kennel rozcoe'z

Kennel rozcoe'z

12 januari 2009 13:11

Hej !
Ja tänk att vår rörmokare är Such efter bara 3 utställningar. Nu blir det att visa upp sig utomlands. Agnes o dennis är klara med rabies ,men Daffy ska vi börja med . Det tar ju sin tid innan allt är klart. Nu ska jag vara farmor hela dagen till mitt yngsta barn barn Liam. Han ska operera sig i huvudet så hans föräldrar är i Huddinge o förbereder det hela med alla läkare som ska vara med vid operationen. Jag tror det kommer gå jätte bra. Ha de gott så hoppas jag att vi ses i Västerås ????. Mvh Pia o alla andra

http://www.rozcoez.se

 
Ingen bild

Bittan

12 januari 2009 14:23

Huua, vilka hemska bestar du har! Ta den översta bilden och sätt på en skylt: HÄR VAKTAR VI, så lär du aldrig få inbrott. Bra va?

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

12 januari 2009 14:27

Ha, ha! Gör som Bittan sa! Det skulle vara skitacoolt ju med en sån skylt!

http://hem.bredband.net/b581626

 
mia

mia

13 januari 2009 15:23

Fy 17 vilka läskiga hundar du har, hoppas att jag aaaaaaldrig möter dem =)
kram på er

http://bamseskrypin.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 9 juni 2016 06:39

Torsdagen den 26 maj gick den finaste kattastrofen sin sista rond 16 år gammal   han fick fel med sköldkörteln hypertyreoidism och alternativet skulle vara att börja medicinera honom och åka på täta veterinärkontroller för att kolla att medicinen var...

Av Annica - 28 april 2016 08:44

Ja i tisdags fyllde mitt älskade galna roliga Bollnästroll 8 år!!!! Otroligt vad åren går, men själv känner hon sig nog som en unghund...och det är väl det jag tror att hon är också      men jag minns som igår...vilken terroristvalp hon var  ...

Av Annica - 15 april 2016 06:39

Ja nu är jag trött på mina grannar...     Neeej jag skojar bara   men skulle vilja ha något plankliknande mellan gårdarna, som det är nu innan det blir grönt så retas våra hundar med varandra så man kan bli galen (galnare) jag har min ytterdörr så nä...

Av Annica - 12 april 2016 08:47

Ja idag har jag en skitlista   Nr 1: Kennelhosta som tydligen går här nu Nr 2: Hundägare som har sina hundar lösa som rusar rätt på när man kommer och går med sina egna i koppel    Nr 3 : Bajs   ...Ästher väckte mig kl 3 och skulle akut ut...då...

Av Annica - 11 april 2016 18:24

Ja nu har det gått några månader sen jag skrev något på denna sida, tänker iallafall ibland att jag ska skriva men sedan blir det inte av. I lördags var jag till Ludvika och kollade på hundutställning det var roligt fina hundar och trevligt folk at...

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards