Älsa & Ästher

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Annica - 6 mars 2009 15:54

Idag har vi Pettson här, hans matte och husse skulle bort och hade ingen hundpiga så då får han SJÄLVKLART vara här=) inga problem med tre st hundar inte , Pettson är väldigt gemytlig och rolig vovve, vi har varit och handlat och då fick han sitta i baksätet och det var väl inga problem, såg lite kul ut när vi kom ut från affären för då satt han i förarsätet men hoppade snällt bak när jag sa åt han! Just nu sover dom...för ett tag sen var Ästher och Pettson ute själva och jag fick syn på att dom grejade med nåt som såg VÄLDIGT snuskigt ut....urk.....jag gick ut och då höll dom på att dela på rester av en råtta...då var det nära att jag kräktes, jag hulkade hela vägen med det lilla som var kvar på snöspaden och kastade det över gärsgårn så några pussar på dom blir det inte denna dagen=)) få se vad deras små magar gillar den delikatessen då.....blir väl en mysig kräka inatt kanske...då väcker jag herr kräsmagad och säger att han får torka...hahaha...eller inte då får jag ju torka människo kräkor också så nej tack=))

Ja och NUU blir det massa bilder=)))

Älsa väntar på Pettson

väntar o väntar

kommer han aldrig?

gäääsp

snyggisar

Pettson tar ett hopp

snygging

sa du godis=)


 bus

bus vovvar

lets dance

mera dans

kramas

ska vi äta upp varann?

ser sååå snälla ut=)

Pettson i profil..ser ni Älsas päls i mungipan? =)


Vill du komma in Älsa?

jag vet att det finns kattmat här uppe=)

zzzzz.....

man blir trött att busa

Älsas ben..."lite" lätt fransysk eller??

Ästhers raka ben!


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards