Älsa & Ästher

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Annica - 8 mars 2009 15:52

Hahaha...Kenneth hade tydligen tagit en bild på sin mobil på mej igår när jag somnat i soffan OCH skickat till Carina T...sånt gör man ju inte ostraffat så idag sa jag att vi skulle åka till torpet och gå med hundarna...vad han INTE visste var att jag skulle ta med han ner till bäverbäcken....och då MÅSTE man pulsa....gissa om han pustade och pustade=)....var ju kanske 50 cm snö på sina ställen att ta sej fram i! Ästher är helt galen i snön...springer som om det vore barmark...Älsa tar det lugnare och går gärna i eller snarare på husse i hans spår....så han var nära att ramla flera gånger...hihihi...vad jag fnissade bakom hans rygg....duktig vovva! Så nu kanske han tänker sej för innan han fotar en helt ovetandes sovande Anka=) sen hör det ju inte hit att jag och Carina har som sport att fota våra karlar när dom sover i soffan vilket händer VÄLDIGT ofta...men det är ju en HELT annan femma=)). Igår var Kenneth inte såå pigg på hela dagen så han fick inte köra bil??!!=) konstigt?! Så han skulle upp på jobbet och tog då Älsa med sej....då tog jag och Ästher en egen promenad, ja iallafall så hade dom mött en storpudel och hans matte....storpudeln hade gjort ett utfall mot Älsa som inte tålde detta så hon gjorde ju likadant....har ju haft lite problem med att Älsa gör så själv för hon blir så frustrerad att hon inte får hälsa, men det är mycket bättre nu för jag sätter ner henne och då sitter hon bara och gråter och det går bra, men igår så hade ju inte Kenneth så klart varit beredd utan åkte omkull, det gick bra då han landade i en snödriva....dessutom så hade tanten(läs kärringen) flinat när han ramlat...hade det varit jag då j....hade jag läst lusen av kärringen eller jag menar tanten för att hon flinat, fast jag förstår ju att det såg säkert lite lustigt ut!

hej o hå

kommer du matte?

jobbigt...

jobbigt att gå men prata i mobilen orkar han minsann=)

tycker att Ästher ser bakhög ut=)

fullfart på Ästher som vanligt

Älsa springer hon också=)

Älsa hittade lite rävbajs att gnugga sej i som vanligt=)

härligt med rävens skit

Ästher pustar

Ästher pulsar på

söt som socker=)

Här var jag och Ästher på egen promenad

Ästher på isen

galenpanna=)

knas Ästher

retstickan Ästher rullar på Älsa

Älsa är måttligt road

sparkar på Älsa

och så några fler bilder från när Pettson var här

ööö...kan vi få smaka lite kött??

snälla vi kan väl få smaka??

Pettson är sugen på godis=)

när Älsa blir bus glad så bär hon runt på skor för att få uppmärksamhet






Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards