Älsa & Ästher

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Annica - 25 mars 2009 14:08

Fy vad det var kallt i morse...-16 gr!! Vem är det som beställt den kylan? Ja inte är det då jag. Lite snorig är jag också och så j-la seg i både knoppen och kroppen....har frusit så jag hackat tänder, men nu har ju härliga solen värmt så nu är det ju plusgrader både ute och inne=) I morse kom Ylva och Pettsson på besök, jätteskönt att hundarna får busa av sej med nån annan också. Jag fick en superbra karda/kam med långa rullpinnar av Ylva=) den blir kanonbra åt Ästher så jag kommer ner i pälsen ordentligt, TACK snälla Ylva=) Inatt har jag fått sova...ända till halv 5 i morse, rena sovmorgon;)

lite bus innan vi ska till jobbet

kramas

dragkamp som vanligt

alla tre vill ha samma sak

Pettsson kämpar för att få mjukisen

tuggelitugg

Ästher har pudrat näsan

Ästher har upptäckt att hon har en svans

Hon jätteförvånad att den sitter fast

drar omkull sej själv med svansen i munnen=)

ajajaj säger Älsa

hoppelihopp

hopp över bollnästrollet

Lejontassar

ser så oskyldig ut=)

Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards