Älsa & Ästher

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Annica - 22 mars 2009 17:19

Jag vill inte ha nå mer snö nu!!!!! Men det snöar,  det är ju blötsnö men några cm har det allt blivit=( snacka om skillnad mot igår då det var såå härligt ute! Ja jag vet att det blir såna här bakslag men kul är dom då inte. Idag åkte vi till ett helt nytt ställe med vovvorna, det märks att dom gillar att utforska nya ställen, jag tycker också det är kul att se nåt nytt. Nackdelen var att det var snöfritt på vägen och gisses så grusiga dom blev...men det är smällar man får ta om man inte vill ha snö året runt och det vill jag ju INTE=) Vi kom fram till ett grustag....Ästher kunde ju inte låta bli att klättra i en grushög...lite otäckt med tanke på att det kanske kunde rasa ner massor så vi fick kalla in henne! Älsa pep till flera gånger när hon sprang i snön....nåt är det som bekymrar henne men vad?? Är glad att jag beställt ryggröntgen åt henne....det dröjer ju ett tag tills vi ska göra det men ändå. Hon är ju inte lika villig att ge mej en kram längre heller, när jag sagt kram så har hon hoppat upp med framtassarna på mej gladeligen men nu tvekar hon att göra det. Usch bara det inte är krångel i ryggen.......ja eller nåt annat skit!!

mitt bockbord som jag ska ha i torpet, ska bara skura det först i såpa, köpte även en fin gammal skomakarlampa att ha i taket.

fanns så klart snusk vattenpölar att svalka sej i


tror aldrig jag sett en sån hund som Ästher med ett sånt minspel=))

här har dom klättrat upp på en snöhög

snuskar i vattnet

den här tavlan mötte oss vid grustaget..såå välkomnande=)

Älsa pälsa

Älsa ska i kapp husse, en riktig husse hund när vi är ute ihop=)

som vanligt tungan käckt på svaj

vänta på mej matte

oj Ästher snubblade =)

Ästher försökte få loss en gran ur flishögen..gick inte=)

min pelargon blommar på toaletten=) bra gödningsluft därinne kanske=))







Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards