Älsa & Ästher

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Annica - 8 juli 2010 06:27

att semestern är i antågande  jobbar idag.. sen så! Men eftersom  att jag är själv på mitt kontor så måste jag in o jobba nån dag /vecka...men inte  varje dag iallafall  

Igår hade jag en sån där energi dag...håll i er nu....först hade jag en sån där inte kunna sova natt..gick upp kl 4 och drack kaffe, halv 5 drog jag med vovvorna till skogen..jaa Älsa drog jag med mej, Bollnäsa är ju piggelin jämt! Sen åkte vi till jobbet och jobbade några tim, sen hem o städa ur husvagnen som Kenneth lånat ut..hm...då ska väl han städa?! Sen städade jag inne...sen upp på cykeln och cykla till torpet och diskade där och dammsög..det är strax över milen fram o tillbaka, sen hem och klippte gräsmattan...det tar en timme  och jag lagade även mat..det blev faktiskt gott   få se om energin håller i sej. Tog en cykelfri dag i måndags annars har jag cyklat 1 mil om dagen sen i fredags....sån konstig skön känsla efteråt när man tagit ut sej till max och får hoppa in i duschen! Och vovvorna mår jättebra, är såååå skönt att Älsa inte verkar ha ont i ryggen, vet inte om jag skrev det men vi var till hundmassören förra veckan och denna gången var det jättebra i både ryggmuskler och lårmuskeln  

 

retas med sin snygga apa


Älsa hänger på

  

  

tur det finns vatten i sjön  



Älsa var duktig och städade upp ett plastlock

Bollnäs spanar efter nåt att jaga...tex trollsländor

sen måste man upp och skaka av sej allt vatten på matte såklart...varför ska dom skaka sej när man står bredvid????

ser nästan ut som att det är stjärnklart

och självklart ska det rullas där det är som värst med skräp o pinnar


Bollnäsa försöker bärga en pinne som satt fast i botten

kocko hund hon älskar att göra så här när man står nära och fotar...får ett idiot ryck och hoppar rätt mot mej som blir skiträdd varenda gång  det är väl det hon vet


BollnäsTrollet fällde ju pälsen nåt så enormt för ett tag sen så hon blev nästan naken...men nu är hon snart fullpälsad igen...jösses vad den växte fort, klippte ju även ur "byxorna" också då jag höll på att bli galen på alla tovor och pinnar o barr som fastnade...dom växer också ut fort!

söt Göta                                                   
      


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards