Älsa & Ästher

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Annica - 5 september 2010 13:08

Ja skit också....idag är Älsa sämre i magen igen, har rännt ute inatt och hela morgonen, ringde strömsholm och vi ska vara där kl 9 i morrn bitti, skönt! Hon matvägrar i/d fodret och då blir det ännu värre...en vända hon bajjade trodde jag hon hade ätit väldigt mörk ketchup....usch o fy undrar vad det är. Jag har ju såklart googlat på nätet...det ska man kanske inte göra ibland för jag blev ju inte lugnare. Ja allmän tillståndet är då riktigt bra,lite trött, men hon vill helst ligga ute på gruset? Så jag funderar om det är för att det gör ont i magen?? Skickade Kenneth att köpa torsk och kokade ris till och det ville hon då ha. Och hon har ju ätit pro-kolin så länge.....det har hjälpt på en gång förut när nån av dom vart lite dåliga i magen! Jaja blir skönt att åka dit....för nu hoppas jag dom tar tag i det här på riktigt!!

Hemma i huset ser det ut som f*n....när dom bilade ut klinkersen så tejpade dom ju in köket....men det syns inte....damm i heeeeelaaa huset och även i skafferiet för där tog dom bort en golvlist.....och dom talade inte om för oss att dom var tvungna till det sååååå vi kunde ha plockat bort matvarorna.....undrar om makaroner med betongslipdamm är gott?? Jaa säkert....bara att kasta sånt som är öppet alltså....meeen såå roligt   Ibland undrar jag varför ALLT verkar krångla samtidigt, och inte är dom klara heller...blir nog klart på tisdag om vi har tur! Och vi har ju bestämt oss för att passa på att måla om i köket också...stöööön......först storstäda sen måla  jaja huvudsaken att Älsa päls blir fort frisk allt annat kan kvitta just nu  

det blir lite trångt ibland i min säng...ser ni min lilla plats??   


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards