Älsa & Ästher

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Annica - 17 september 2010 11:09

Japp idag är det fredag hela dagen ifall nån missat det  Igår var jag ut i skogen med vovvorna och BollnäsTRollet sprang så jag blev nästan rädd att hon skulle spränga sej....heelt otroligt vilket spring behov hon har..och helst när det gått några dagar sen vi var i skogen.Älsan håller sej hos mej hon men visst springer hon också och helst efter sen hon frisknade till så bjuder hon tom med in Bollnäsa till lek och mej med....jag fick mej en smäll på benet med hennes tass så jag höll på att börja grina igår sen "nöp" hon mej i handleden....det var längesen hon gjorde det, en väldigt "fin" lek invit  men det gör sååå jä**a ont  sen måste jag försöka filma när BollnäsTrollet hoppar in i bilen....vi har ju hundgrindar....hon hoppar jämnfota in i bilen...OCH ofta vänder hon i luften i grindöppningen utan att slå i kroppen i grinden..så hon behöver inte in i bilen för att vända sej så huvudet är mot öppningen..ja det är svårt att förklara men det ser ut som att det ska inte gå att göra så  

Och köksluckorna blir vita...jomen det blir snyggast så...tror jag  

fröken Ego ska dricka först....och då måste jag hälla ut om det blir nåt kvar och ge Älsa nytt för hon dricker inte efter slabblisan

ööö vadå slabblisa??

Älsa retas lite

med Trollet som jäääättegärna vill ha pipkossan

lalalala.....

du kan inte ta den...

kan jag visst


äntligen fick jag tag i den..

tjohoo vad kul

hon är väldigt lättroad

och kan springa hur länge som helst

och kastar upp saker i luften..

och försöker..

fånga dom i luften...

Älsan funderar på om....

hon ska ta o jaga Trollet lite...

hon laddar upp...

sträcker ut..

och där fick hon tag i trollet..bara det att Älsa är inte snabbare men smartare..trollet springer runt vårat härbre och då tar Älsa motsatt håll och trollet springer rätt på henne  

japp jag är såå smart så  

Älsan sjunger sååå fint  

och här skulle dom sitta still....

men nuu klarade dom av det  

     

                                

             

                   


Presentation

Väder

Väder Smedjebacken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards